• Ik heb me even een tijdje wat down, onzeker en nukkig gevoeld, maar dat is nu allemaal verdwenen omdat situaties om mij heen juist goed gaan.
    Voor een paar weken geleden had ik een intake gesprek op mijn nieuwe opleiding, waar ik meteen kreeg te horen dat ik ben aangenomen, yaai. Dinsdag heb ik de introductiedag gehad, mijn klas gezien, kleding gepast en een messenset besteld ;3 Ik ben heel goed geïnformeerd en ben er gewoon zeker van dat dit écht een opleiding is die ik ga afmaken.
    Vorige week kreeg ik een belletje dat ik was uitgenodigd om op gesprek te komen op de plek waar ik stage wil gaan lopen. Vandaag was het zo ver. Ik ging er heen, beetje verdwaald en zo, maar ik ben er uiteindelijk gekomen. Ik werd bijna meteen meegenomen naar het kamertje waar ik het gesprek had. De drie mannen waarmee ik gepraat heb zagen allemaal dat ik heel gemotiveerd ben en naar aanleiding van dit gesprek HEB IK EEN STAGEPLEK! *O*
    Zo blij! AAAAH *O* *O* *O* *O* *O* *O*

    Taart voor iedereen!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 19:23 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Goed dat je je goed voelt! Gefeliciteerd! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Marijsel schreef:
    Goed dat je je goed voelt! Gefeliciteerd! *O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dank jullie c:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wat fijn voor je! Gefeliciteerd! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Marijsel schreef:
    Goed dat je je goed voelt! Gefeliciteerd! *O*


    16 - 09 - '17

    Wat lekker! Niets is fijner dan met een flinke portie motivatie en plezier aan iets nieuws te mogen beginnen. :) En die stageplek... die kun je ook alvast mooi in je zak steken!


    She's imperfect but she tries