Ja dit is een zeurtopic.
Ik zal het hele verhaal eens vertellen. V, J en ik zitten alle drie op het zelfde stage bedrijf. V en Ik lopen op donderdag apart maar vrijdag samen op de POV. J loopt alleen op het KDV. Nu hadden V en ik besloten samen te trakteren en we zouden zakjes snoep met een handje aan een potje belleblaas doen. Nu vond J het ook leuk om een spelletjesdag erbij te doen. Nou prima, inmiddels besluiten V en ik ook cake met slagroom voor de juffen te halen.
Ineens appte V dat ze iets leuks had gezien. Een boom met papieren uilen om snoepjes in te doen. Heel leuk maar 8 euro voor 16 stuks, te duur omdat je minimaal drie bomen nodig hebt. Daarbij vind ik het leuk om zelf in elkaar te flanzen.
Nu wilde ze vandaag inkopen gaan doen maar ik kon niet, mijn vriend kwam langs, ik had rijles en daarbij is mijn broer gisteren thuis gekomen na een half jaar weg te zijn geweest. Dus ik vroeg gister aan V, zal ik de spullen kopen, geef ik de helft aan jou donderdag. Ik kreeg geen reactie dus ik ben maar mijn deel gaan kopen zodat ik al kon beginnen. Ineens doe ik het fout.
Ineens besloot V dat we dit niet hadden afgesproken en besloot J te zeggen dat ze dat niet wilde trakteren omdat ze dat vorig jaar had getrakteerd, terwijl ze nooit gezegd heeft om op de spelletjesdag na, iets samen te doen. Dus ik was nogal boos en reageerde erop dat niemand reageerde en dit gewoon afgesproken was.
Nu vandaag zag ik dat appeltaartjes in de aanbieding waren dus had ik dat voorgesteld om in te vriezen. Nou prima, helaas zijn ze niet in te vriezen dus gaf ik aan de cake zoals plan A was te gaan kopen. Maar plotseling is er schijnbaar besloten dat cake drie keer niets is, en te goedkoop is en we dure appeltaart moeten hebben. Nu ben ik echt mega pissed omdat ze de schuld steeds op mij schuiven.
Bedankt als je dit leest
Change is for weirdos ~ Niall Horan