• Ja dit is een zeurtopic.

    Ik zal het hele verhaal eens vertellen. V, J en ik zitten alle drie op het zelfde stage bedrijf. V en Ik lopen op donderdag apart maar vrijdag samen op de POV. J loopt alleen op het KDV. Nu hadden V en ik besloten samen te trakteren en we zouden zakjes snoep met een handje aan een potje belleblaas doen. Nu vond J het ook leuk om een spelletjesdag erbij te doen. Nou prima, inmiddels besluiten V en ik ook cake met slagroom voor de juffen te halen.

    Ineens appte V dat ze iets leuks had gezien. Een boom met papieren uilen om snoepjes in te doen. Heel leuk maar 8 euro voor 16 stuks, te duur omdat je minimaal drie bomen nodig hebt. Daarbij vind ik het leuk om zelf in elkaar te flanzen.

    Nu wilde ze vandaag inkopen gaan doen maar ik kon niet, mijn vriend kwam langs, ik had rijles en daarbij is mijn broer gisteren thuis gekomen na een half jaar weg te zijn geweest. Dus ik vroeg gister aan V, zal ik de spullen kopen, geef ik de helft aan jou donderdag. Ik kreeg geen reactie dus ik ben maar mijn deel gaan kopen zodat ik al kon beginnen. Ineens doe ik het fout.

    Ineens besloot V dat we dit niet hadden afgesproken en besloot J te zeggen dat ze dat niet wilde trakteren omdat ze dat vorig jaar had getrakteerd, terwijl ze nooit gezegd heeft om op de spelletjesdag na, iets samen te doen. Dus ik was nogal boos en reageerde erop dat niemand reageerde en dit gewoon afgesproken was.

    Nu vandaag zag ik dat appeltaartjes in de aanbieding waren dus had ik dat voorgesteld om in te vriezen. Nou prima, helaas zijn ze niet in te vriezen dus gaf ik aan de cake zoals plan A was te gaan kopen. Maar plotseling is er schijnbaar besloten dat cake drie keer niets is, en te goedkoop is en we dure appeltaart moeten hebben. Nu ben ik echt mega pissed omdat ze de schuld steeds op mij schuiven.

    Bedankt als je dit leest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waarom blamen ze jou? Als je iets hebt afgesproken en jij je daarbij wilt houden is het jou Schuld echt niet. Ze kunnen Zelf toch ook best wat blame nemen. Desnoods van miscommunicatie. Waar dit vooral op lijkt. En dat ligt Zeker nooit aan een iemand alleen. Bovendien hoeft duurder ook niet beter te zijn. Waarom kijken naar dingen als je al iets besloten hebt? En hey. Die appeltaart was niet in te vriezen, dat is helemaal niemands Schuld.
    Ik snap goed dat dit je pissed maakt. Heb je al geproberrd te praten met ze over dat Schuld naar jou tie schuiven, kan misschien helpen. Al snap ik dat je daar Geen zin in hebt nu


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Waarom blamen ze jou? Als je iets hebt afgesproken en jij je daarbij wilt houden is het jou Schuld echt niet. Ze kunnen Zelf toch ook best wat blame nemen. Desnoods van miscommunicatie. Waar dit vooral op lijkt. En dat ligt Zeker nooit aan een iemand alleen. Bovendien hoeft duurder ook niet beter te zijn. Waarom kijken naar dingen als je al iets besloten hebt? En hey. Die appeltaart was niet in te vriezen, dat is helemaal niemands Schuld.
    Ik snap goed dat dit je pissed maakt. Heb je al geproberrd te praten met ze over dat Schuld naar jou tie schuiven, kan misschien helpen. Al snap ik dat je daar Geen zin in hebt nu
    Nadat J mij stuurde dat ze het stom vind dat ik alles ineens verander heb ik erop gereageerd, dat zij dan misschien niet maar V zeker van alles af wist. Nu reageren ze niet meer dus dat geeft wel wat aan. Morgen zit ik in de bus op de terugweg met ze en dan ga ik het er zeker over hebben. Ik heb het ook met mama besproken aangezien ik zat te huilen van ellende want ik bied aan om iets te kopen, scheelt hun weer tijd en moeite. Aangezien ze ook al kwaad waren dat ik woensdag niet kon afspreken. Waarop ik zei 'Ik heb ook nog een vriendje, scouting en rijlessen' Krijg ik als antwoord, "je moet tijd maken'. Nou jullie hebben weer geen tijd als ik dat wel heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Nadat J mij stuurde dat ze het stom vind dat ik alles ineens verander heb ik erop gereageerd, dat zij dan misschien niet maar V zeker van alles af wist. Nu reageren ze niet meer dus dat geeft wel wat aan. Morgen zit ik in de bus op de terugweg met ze en dan ga ik het er zeker over hebben. Ik heb het ook met mama besproken aangezien ik zat te huilen van ellende want ik bied aan om iets te kopen, scheelt hun weer tijd en moeite. Aangezien ze ook al kwaad waren dat ik woensdag niet kon afspreken. Waarop ik zei 'Ik heb ook nog een vriendje, scouting en rijlessen' Krijg ik als antwoord, "je moet tijd maken'. Nou jullie hebben weer geen tijd als ik dat wel heb.

    Idd pvallend dat z eniet meer antwoorden, maar goe dvan je dat je ze er op gaat aanspreken!
    Wat naar dat je je echt zo rot voelde, geukkig was je moeder er voor je. Je offer was ook erg aardig. Weet je ook waarom ze geen tijd hadden? want jou reden is zeker een een geldige. Als je vriendje lang weg is gewedst wil je natuurlijk bij hem zijn en rijlessen verplaats ej niet zomaar voro zoiets


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    (...)
    Idd pvallend dat z eniet meer antwoorden, maar goe dvan je dat je ze er op gaat aanspreken!
    Wat naar dat je je echt zo rot voelde, geukkig was je moeder er voor je. Je offer was ook erg aardig. Weet je ook waarom ze geen tijd hadden? want jou reden is zeker een een geldige. Als je vriendje lang weg is gewedst wil je natuurlijk bij hem zijn en rijlessen verplaats ej niet zomaar voro zoiets
    nee ze hadden niks als reden. Het was blijkbaar alleen woensdag. Maar het is al langer gezeur. Morgen zouden we spoetdag hebben maar ivm warmte is het afgelast dus ik ga naar stage. Zeggen ze. Jullie moeten niet naar stage gaan anders moet ik ook. Dan denk ik doe normaal zeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) nee ze hadden niks als reden. Het was blijkbaar alleen woensdag. Maar het is al langer gezeur. Morgen zouden we spoetdag hebben maar ivm warmte is het afgelast dus ik ga naar stage. Zeggen ze. Jullie moeten niet naar stage gaan anders moet ik ook. Dan denk ik doe normaal zeg

    Juist.. dta slaat al helemala nergens op, geef dan tenminste een reden!
    Vervelend van al het gedoe. En tss, dat zou jou echt niet moeten om naar stage te gaan, dat is toch jou eigen beslissing. Dat zij het willen skippen, betekend nietd at jij het ook moet gaan skippen, dat is ook geen goede reden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn