• Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met Lorem (Pagina 17)

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2020 - 11:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog voorstellen? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    • We moeten niet te veel afhankelijk worden van technologie (denk aan pilootloos vliegen etc.)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    -Als de oorlog voorbij is, moeten de vluchtelingen terug keren naar hun eigen land.
    -De kinderen van asiel zoekers moeten hun eigen scholen krijgen.
    -Coming out day/pride day moet een officiële feestdag worden.
    -De overheid moet mensen met mentale stoornissen die geen medische hulp willen het verbieden kinderen te laten krijgen.

    • Je kind niet laten inenten zou verboden moeten worden / Inentingen zouden wettelijk verplicht moeten worden.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    - landen die de mensenrechten schenden zouden geen internationale hulp mogen krijgen
    - andere talen dan engels leren in een amerikaans-gedomineerde maatschappij is nutteloos
    - Scholen moeten neutraler en minder politiek links gericht worden
    - iedereen moet de kans krijgen een keer in het buitenland te studeren, niet alleen de slimste studenten
    - vroeger waren er duidelijke normen en waarden, nu is alles een chaos onder het mom van diversiteit en tolerantie
    - men mag werknemers afwijzen op basis van geslacht, huidskleur of religie als dit niet in het profiel van de zaak past
    - we moeten onze kinderen met meer discipline opvoeden
    - er moet een strenge wetgeving komen rond kinderen om de overbevolking tegen te gaan

    (niet per sé mijn mening voor de duidelijkheid )

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 11:57 ]


    groetjes

    Pompadour schreef:
    - landen die de homo- en vrouwenrechten schenden zouden geen internationale hulp mogen krijgen
    - andere talen dan engels leren in een amerikaans-gedomineerde maatschappij is nutteloos
    - Scholen moeten neutraler en minder politiek links gericht worden
    - iedereen moet de kans krijgen een keer in het buitenland te studeren, niet alleen de slimste studenten


    Ik zou homo- en vrouwenrechten in mensenrechten veranderen, want niemand zou benadeeld moeten worden (:


    26 - 02 - '16

    Quorra schreef:
    (...)

    Ik zou homo- en vrouwenrechten in mensenrechten veranderen, want niemand zou benadeeld moeten worden (:


    allright, ik pas het aan! (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 11:44 ]


    groetjes

    Pompadour schreef:
    - landen die de mensenrechten schenden zouden geen internationale hulp mogen krijgen
    - andere talen dan engels leren in een amerikaans-gedomineerde maatschappij is nutteloos
    - Scholen moeten neutraler en minder politiek links gericht worden
    - iedereen moet de kans krijgen een keer in het buitenland te studeren, niet alleen de slimste studenten
    - vroeger waren er duidelijke normen en waarden, nu is alles een chaos onder het mom van diversiteit en tolerantie
    - men mag werknemers afwijzen op basis van geslacht, huidskleur of religie als dit niet in het profiel van de zaak past
    - we moeten onze kinderen met meer discipline opvoeden
    - er moet een strenge wetgeving komen rond kinderen om de overbevolking tegen te gaan

    (niet per sé mijn mening voor de duidelijkheid )


    ???? voor zover ik weet kan iedereen in het buitenland studeren hoor


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    - De overheid moet meer investeren in kunst, in de breedste betekenis van dat woord.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ???? voor zover ik weet kan iedereen in het buitenland studeren hoor

    True, zo lang het in de EU is krijg je stufi, dacht ik. In Vlaanderen studeren is zelfs voordelig als je anders in Nederland op kamers zou moeten, of als je toch al dicht bij de grens woont. Daarom doen zo veel Nederlanders dat ook.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Zijn er nog suggesties voor stellingen? :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Muziek/films zouden goedkoper moeten zijn, om het illegaal downloaden tegen te gaan.

    Te traag rijden is even gevaarlijk als te snel.


    <3

    Die laatste stelling is wel ok.
    Eens zien... als stelling;
    ABN is een achterhaald/discriminerend concept
    Vaccinaties moeten verplicht worden voor schoolgaande kinderen
    Er moet meer Europese samenwerking komen
    De kernvakken moeten gelijkgesteld worden aan de profielvakken

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 16:29 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Games met mini-transacties moeten verboden worden.


    26 - 02 - '16

    Uhm, laat me random zijn, ik ben het er niet perse mee eens op de manier dat ik het nu zeg, maar redenen in een stelling geven is niet zo handig haha dus:

    Ik veel gebeurtenissen in de geschiedenis is het probleem vaak een belangrijkere gebeurtenis dan de oplossing.


    obsessive rage