• En dat is goed nieuws, want vorig jaar had ik 49% voor wiskunde (da's gewoon een 4,9 in Nederland) en nu heb ik dus 51%! Het is nog steeds niet super, maar het betekent dat ik OVER MAG EN SORRY DAT IK IN HOOFDLETTER TYP, MAAR IK BEN SUPERBLIJ! Ze hebben me vorig jaar doorgelaten onder de voorwaarde dat ik dit jaar voor mijn wiskunde er wel door zou zijn AND I DID IT! Ik ben zoooooo blij! Want als ik er niet door geweest was, mocht ik geen wetenschappelijke of wiskundige richting meer doen en dan zijn de keuzes natuurlijk wel beperkt.

    Sorry voor de hyperactiviteit, maar ik ben gewoon zo blij! ^^ Zijn jullie ook tevreden met jullie punten?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nice! Gefeliciteerd *O*

    Ik had uiteindelijk op mijn eindexamen een 4.6 en dat was het hoogste cijfer voor wiskunde dat ik ooit had, dus ik snap je blijheid!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 12:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! (:

    Nja, hierthuis zijn ze disappointed :/ laten we zeggen dat ik niet goed genoeg heb voor hun lat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat lekker dat je over bent, gefeliciteerd! :) Zoiets geeft altijd nog meer voldoening wanneer je er hard voor hebt moeten zwoegen, dus ik snap je vreugde helemaal. Hier zijn alle studiepunten ook binnen, dus ook ik kan heerlijk van de zomer gaan genieten.


    She's imperfect but she tries

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bedankt, allemaal! Het maakt me echt blij dat jullie zo lief reageren! (: @Qing: Bah, da's wel naar, ja. Succes ermee! :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Bedankt, allemaal! Het maakt me echt blij dat jullie zo lief reageren! (: @Qing: Bah, da's wel naar, ja. Succes ermee! :c


    Maar het ding is, ik heb een A, mijn gemiddelden zijn allemaal boven de 75 waar het erboven moet zijn :') Ik haat die ontzettend harde leerdruk ugh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Maar het ding is, ik heb een A, mijn gemiddelden zijn allemaal boven de 75 waar het erboven moet zijn :') Ik haat die ontzettend harde leerdruk ugh.


    M'n pa springt een gat in de lucht als ik op alle meer dan 75% heb, lol. Die had vorig jaar nooit verwacht dat ik over zou mogen naar het vierde jaar in dezelfde richting (heb ik uiteindelijk niet gedaan, maar ik mocht het wel), maar dit jaar dacht-ie wel dat het zou lukken. Luckily. Maar 75% is super goed!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    M'n pa springt een gat in de lucht als ik op alle meer dan 75% heb, lol. Die had vorig jaar nooit verwacht dat ik over zou mogen naar het vierde jaar in dezelfde richting (heb ik uiteindelijk niet gedaan, maar ik mocht het wel), maar dit jaar dacht-ie wel dat het zou lukken. Luckily. Maar 75% is super goed!


    Ik snap het ook niet haha, mijn jaargemiddelde van alles is nu 81 procent en ze zijn nóg niet tevreden :/ Bah.
    Welke richting ga je volgend jaar doen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik snap het ook niet haha, mijn jaargemiddelde van alles is nu 81 procent en ze zijn nóg niet tevreden :/ Bah.
    Welke richting ga je volgend jaar doen?


    Ben er nog steeds niet uit, haha. Oftewel economie-wetenschappen, oftewel (en verklaar me niet gek, want ik weet dat ik het aankan als ik me er genoeg voor inzet) wiskunde-wetenschappen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Ben er nog steeds niet uit, haha. Oftewel economie-wetenschappen, oftewel (en verklaar me niet gek, want ik weet dat ik het aankan als ik me er genoeg voor inzet) wiskunde-wetenschappen. (:


    Is dat dan zes uur wiskunde? Heb je nu vijf dan? Want bij ons mag je enkel naar een wiskunde richting als je vijf uur wiskunde hebt.
    — Ik zou naar de wiskunde-wetenschappen gaan ^^

    Ik twijfel nog of ik naar een andere school zal gaan in de derde graad, want onze school heeft de richting niet die ik wil: Latijn-wetenschappen-wiskunde. Als ik op mijn school blijf, is het of Latijn-wiskunde of wiskunde-wetenschappen. The struggle is dat ik mijn wetenschapsuren moet hebben voor de uni, maar ik ook nog mijn Latijn wil behouden en mijn wiskunde, sowieso wiskunde. :/


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Is dat dan zes uur wiskunde? Heb je nu vijf dan? Want bij ons mag je enkel naar een wiskunde richting als je vijf uur wiskunde hebt.
    — Ik zou naar de wiskunde-wetenschappen gaan ^^

    Ik twijfel nog of ik naar een andere school zal gaan in de derde graad, want onze school heeft de richting niet die ik wil: Latijn-wetenschappen-wiskunde. Als ik op mijn school blijf, is het of Latijn-wiskunde of wiskunde-wetenschappen. The struggle is dat ik mijn wetenschapsuren moet hebben voor de uni, maar ik ook nog mijn Latijn wil behouden en mijn wiskunde, sowieso wiskunde. :/


    Zeven - want ik ga volgend jaar naar een gemeenschapsschool. Nu heb ik vijf uur, ja, maar ik vind het wel jaar dat je anders niet mag. Bij ons raden ze het gewoon af, maar je mag nog steeds. (:
    Hoe dan ook, ik zou gaan voor wetenschappen-wiskunde in jouw geval. Ik heb een zus die Latijn-Wetenschappen-Wiskunde doet en moest ze kunnen kiezen en niet van school zou moeten veranderen dan, zou ze voor de wetenschappen-wiskunde gaan. Dit om de reden dat je echt bijna drie keer niets bent met Latijn (ik heb het ook drie jaar gedaan) als je er later niet in gaat verder studeren. Wat wil je studeren later?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd!!


    Ik had voor m'n toets van wiskunde van gisteren een 6,7. Ik baal er best wel van, want nu sta ik een 7 voor wiskunde en ik moet een 7,5 staan als ik wiskunde B wil gaan doen :c

    En mijn Nederlands debat ging kut. We kregen de stelling en tien minuten voorbereidingstijd, toen we het helemaal voorbereid hadden bleek de andere groep het verkeerd opgevat te hebben, waardoor we uiteindelijk een random stelling kregen en vanuit het niets moesten redeneren. Ook had ik hevige hoofdpijn waardoor het ook niet lukte om na te denken, ugh. Ik had eigenlijk een 5 gekregen, maar gelukkig heb ik uiteindelijk door het hele proces ervoor als eindcijfer een 6.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zei toch dat het zou lukken! Gefeliciteeeeerd! *O* *O*

    Het is dat ik op mijn mobiel zit momenteel, anders had ik je volgespamd met hyperactieve, euforische "YES YOU DID IT"-gifs.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it