Titel:
La douleur exquise
Personen:
Ik gebruik Shailene woodley en zayn Malik (dus je kan daar even bij kijken voor het uiterlijk)
Muziek:
(als er meerdere liedjes kunnen dan liefst zo)
Begin: droevige muziek
Midden: vrolijk (als je niets weet mag je Kiss me van janet devlin gebruiken maar weet niet of dat handig is qua overgangen en geluid)
Verhaal:
Dus eerst even kort het verhaal zodat je weet waarover het gaat.
Elissa en Zayn gingen vroeger soms op vakantie en beleefden samen de leukste avonturen. Maar zayn woonde in een ander dorp.
Wanneer hij 17 is verhuizen ze naar het dorp van Elissa omdat hij daar een betere opleiding kan volgen. Ze zijn blij dat ze elkaar terug zien. Maar dan sterft de moeder van zayn plots.
Elissa probeert hem door het lijdensproces te helpzn en leest hem soms voor uit 'bon voyage' een boek dat ze later ook voor hem koopt. Het gaat over iemand die een reis maakt maar eigenlijk gaat het over de dood.
Ze worden betere vrienden en zijn bijna dagelijks bij elkaar. Ze gaan samen dingen eten, dansen, troosten elkaar. Maar dan gaat Zayn naar New York omdat hij zijn opleiding verder gaat zetten. Ze Skypen vaak maar Elissa beseft dat ze verliefd op hem is. Jammer genoeg beseft ze het te laat.
Een aantal ideetjes hoe je dit kan uitwerken in de trailer (heb jij andere ideeën, ga je gang)
beginnen met een beeld van vroeger. Dan dat ze elkaar terug ontmoeten.
De moeder die sterft. Hoe ze elkaar troosten. Dan het leuke stuk (dus dat ze dansen, praten, uit eten gaan, misschien bijna kussen maar nooit helemaal)
Dan dat zayn vertrekt naar New York en dat ze Skypen. En misschien dan zoiets van: maar wat als zayn naar New York vertrekt?
En Elissa beseft dat ze verliefd is op hem?
En helemaal op het einde: aren't we all in love with the unattainable?
Als je nog iets moet weten dan zeg je het maar (:
Ik wil vrij zijn zoals de wind