• You will never know,
    just how beautiful you are to me.

Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4
    Speeltopic: 1 • 2

Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

Rollen:
    • Tyler • Ginoble • Denize
    • Connor • Dandocal • Xantha
    • Max • Somnephilia • Lucca
    • Zachary • Sociopaths • Marie
    • Ashton • Copterus • Yu
    • Nathaniel • Raccoon • Saar
    • Alexander • Kile • Xanthe
    • Will • xBooBear •
    • Matthew • Zalejska • Nova

• Elles • Qingsel • Qing
    • Reagan • Copterus • Yu
    • Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    • Jordan • Ginoble • Denize
    • Jacelyn • Sociopaths • Marie
    • Ruby • The_Glue • Julya
    • Regina • JudithSuzann • Judith
    • Hester • Howland • Fren
    • Gereserveerd • Khronos • Savannah

Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester -> Aletty

Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

[ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 21:57 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:59 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Qingsel schreef:
    (...)

Ze rennen gewoon, lekker cute voor Elles en Max, toch? :'D

Omg, ja! en dan neemt Max Elles op zijn rug om sneller te zijn (cuz short legs) en dan zijn zij ook eens cute en Max eens geen douche :D

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik ga nu eten busai guys c:

I just caught the wave in your eyes

Somnephilia schreef:
    (...)

Ja, maar laat Hetty nog niet huilen totdat Alexander zijn gsm terugheeft. Dus laat haar op het punt staan ofzo, dan reageren ik en Xanthe en dan kan Hetty huilen? Idunno

Van mag ze schrijven dat Alexander zijn gsm terugneemt heur, I don't care much :Y)

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Oh. Oké. Anders reageren jullie gewoon, dan laat je mij er effen van tussenuit en roep je me maar als ik kan reageren.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Kile schreef:
    (...)
    Van mag ze schrijven dat Alexander zijn gsm terugneemt heur, I don't care much :Y)

But I wanna see your his reaction :c (sorry, ik sta in zaagstand :3)

Nee, dat wil ik niet. Laat haar in tranen uitbarsten, voor een keer zal Alexander zijn gsm gewoon laten voor wat het is en zeggen dat hij zich er straks wel mee zal bezighouden

Somnephilia schreef:
    (...)

Omg, ja! en dan neemt Max Elles op zijn rug om sneller te zijn (cuz short legs) en dan zijn zij ook eens cute en Max eens geen douche :D

Oh, want Elles rent helemaal niet snel. Ik zie je trukjes wel, hoor. Maarja Elles niet :')
    *hehe* Ga jullie pesten en het volgende topic na het leren of zo pas openen (A)

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Qingsel schreef:
    (...)

Oh, want Elles rent helemaal niet snel. Ik zie je trukjes wel, hoor. Maarja Elles niet :')
    *hehe* Ga jullie pesten en het volgende topic na het leren of zo pas openen (A)

I'm gonna frigging kill you if you do that...

Anders schrijf ik wel een tussenpost. Maar niet boos zijn als het halfslachtige shit is.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Howland schreef:
    Anders schrijf ik wel een tussenpost. Maar niet boos zijn als het halfslachtige shit is.

I'm not gonna blame you :3 :*

Allright, gewoon huilen dus? En dan heeft Max een extra gsm voor een dag (:

Mag ik even een kort overzichtje van waar iedereen zo zit? :') Dan kan ik dat misschien in mijn post verwerken of zoiets? ^^

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

You know what? Doe gewoon wat je wil (: Ik voel me veel te bazig en ga mijn mond eventjes proberen te houden

Het gaat allemaal zo snel, ik had niet eens door dat ik de laatste poster was. Wat wat wat.

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Kile schreef:
    (...)
    I'm gonna frigging kill you if you do that...

You don't have to do that.