• Sinds vandaag kan ik niet meer in mijn foto album van mijn mobiel. Hij zei dat mijn geheugen vol was. Dus ik heb een aantal apps, whats app berichten allerlei dingen verwijderd maar als nog ik kan er niet in. Nu wil ik echter foto's en filmpjes daar verwijderen wat nu dus niet lukt omdat ik er niet in kan.

Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Sluit je mobiel aan op je computer/laptop via het kabeltje waarmee je oplaadt en haal hem op die manier leeg. Easy as what (:

[ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 15:36 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Je zou je telefoon op je computer kunnen aansluiten en zo je foto's en filmpjes weghalen.

Every villain is a hero in his own mind.

Wat hier boven al wordt vermeld en anders misschien even je mobiel opnieuw opstarten?

Life is a beautiful struggle

Opo een een of andere manier geeft hij het geluidje. Maar er wrod neits geopend van dat je een map kunt aanklikken of iets. En bij Windows verkenner staat mijn mobiel ook niet

Wat voor mobiel heb je? Want misschien dat je de batterij er even uit moet halen als je een Samsung hebt?

Life is a beautiful struggle

Het kan zijn dat je ongelofelijk veel foto's van whatsapp hebt gehad die hij automatisch verstuurde. Hier heb ik ook problemen mee gehad.

I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

IrishNialler schreef:
    Opo een een of andere manier geeft hij het geluidje. Maar er wrod neits geopend van dat je een map kunt aanklikken of iets. En bij Windows verkenner staat mijn mobiel ook niet

Wat voor telefoon heb je? Bij sommigen moet je eerst een schijfje installeren.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

IrishNialler schreef:

Heb ik ook altijd. Effe andere usb poort gebruiken. Hopelijk helpt dat.

Ich liebe dich 27.12.23

Ik heb een Samsung Galaxy Mini. Ik heb alles al gecheckt. Ik kan inmiddels na aan en uit schakelen weer in mijn foto's maar een filmpje verplaatsen niet maar dat is geen ramp aangezien ik ze via Dropbox op mijn laptop heb staan.