Kelmeckis schreef:
(...)
Niet? O, dan spijt het mij. Ik bedoel, dan zullen er vast een heleboel 'slechte' vriendjes/vriendinnetjes vooraf zijn gegaan of mensen die niet serieus waren, denk ik.
Er zal er vast een bij zitten die jouw aandacht, liefde en vertrouwen wel waard is.
Herken jij ook het fenomeen dat familie je probeert te koppelen of dat je moeder wel eens vraagt terwijl je aan het appen/rondkijken op instagram bent, of het je vriendje is?
Oh, geen probleem hoor haha ik ben niet beledigd of in any way verdrietig dat ik nog niks heb meegemaakt hoor. Vind het mooi prima zo
Die eikels, heb ik echter helemaal niks mee gehad of gedaan of whatever, maar gewoon ondanks dat lelijk misbruikt. En daar ben ik heel eerlijk over want, nja verleden is het verleden en je leert er van.
Hahaha nou kijk, dat fenomeen ken ik dus niet :') mijn ouders weten dat ik heel anders in elkaar zit zegmaar. Dus als ik zit te kachen achter mn mobiel, dan weten ze dst iemand in een groepsapp een grap heeft gemaakt. Zo zit dat bij mij dan juist hahaha
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.