Ik ben zo'n harde nagellakfan. Ik heb echt geen plaats meer voor al mijn materialen. :')
Ik heb meerdere matta topcoats en ik ben persoonlijk fan van de matte top coat van Hema. Ik heb van vroeger nog een voorbeeld hoe ik het eens verwerkt heb: Klik (foto van mijn story). Geen strepen. Dus dat vind ik positief.
Ik heb geen favoriete merken eigenlijk. Al heb ik wel veel lakken van Catrice en Essence omdat die het beste in mijn budget pasten. Maar ik ben best verzadigd op het vlak van hun lakken en koop het ondertussen niet meer echt aan tenzij het een héél mooie ik-moet-deze-hebben-kleur is. Momenteel ben ik mijn pastelcollectie aan het uitbreiden, maar ik ga er te weinig voor naar de winkel, wat ook fijn is voor de portefeuille.
Ik heb pas enkele water decals per pakket aangekregen. Dus binnenkort wil ik die eens uit proberen. Met stickers heb ik ervaring, al doe ik liever free hand, maar ik neem aan dat water decals ongeveer hetzelfde zijn. ^^
Ik heb best wel wat versieringen eigenlijk. Maar ook een aantal waar ik eigenlijk niet tevreden van ben na gebruik, maar waar ik nog over van heb omdat het er zoveel zijn. Bijvoorbeeld van die caviar-bolletjes. Je verliest bijvoorbeeld effect wanneer je er een topcoat over doet. Maar als je dat niet doet, verkleuren de bolletjes en vallen ze sneller af. Dus ik ben geen fan van caviar nails meer.
Als je lak te dik wordt, kun je gebruik maken van een thinner (niet hetzelfde als remover). Ik heb er nu een, maar ik heb te weinig lakjes die het echt nodig hebben, dus ik kan het niet echt uit proberen. :')
Ik vind dat ik af en toe wel eens een hele leuke design heb. Ik ben helemaal verliefd op dit design (staat ook in mijn story, haha):
[ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 17:30 ]
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury