Nou, voor de mensen die een van mijn voorgaande topics betreffende mijn moeders 'nieuwe oude vriend' niet heeft gelezen, zal ik die even samenvatten:
Het kwam er dus op neer dat mijn moeder een relatie was begonnen met haar ex, die vorig jaar al bewezen had zeer aggressief te zijn. Ik was kwaad op haar geworden en zij had me gezegd dat ik me er niet mee moest bemoeien. Ik wist van te voren al dat ik en N (de zoon van haar vriend) WEER de dupe zouden worden.
Oftewel: Ik was gefrustreerd omdat mijn moeder ons beide weer in gevaar bracht, en daar ging het topic over.
Afgelopen vrijdag vierde ik mijn verjaardag, het was echt heel gezellig! Een aantal meiden kwamen bij ons BBQen, we hebben truth or dare gespeeld... en mijn moeders vriend en zijn zoon kwamen.
Aan het einde van de avond ging iedereen behalve mijn beste vriendin (C) weg, C bleef slapen... en toen barstte het los. Ik weet niet wat er nu gebeurde, maar mijn moeders vriend werd ontzettend agressief en heeft mijn moeder uiteindelijk ook op de grond geduwt. N (De zoon) ging er wel tussen staan, maar uiteindelijk ging het me toch te ver (N is dertien en C was er bij, en die klootzak ging gewoon door) en heb ik ontdanks het smeken van N om dat niet te doen de politie gebeld én een melding gemaakt van huiselijk geweld. Mijn moeder zweert nu bij hoog en laag dat het ECHT afgelopen is en dat hij (haar vriend) ECHT niet hoeft terug te komen, maar... dat heb ik nu al wel een aantal keer eerder gehoord.
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb al eens getracht uit huis te gaan maar dit liep niet al te goed af, en ik ben nu echt eens klaar met mijn moeders foute smaak in mannen+ het feit dat ze alles maar gewoon accepteerd. Voor mij is het nu klaar, mijn 16e verjaardag is verpest, C maakt zich enorme zorgen en emotioneel ben ik gewoon een wrak. Hoe maak ik mijn moeder duidelijk dat ze nu echt eens de volwassene moet worden en dat ik klaar ben met haar beschermen? Ik sta nu namelijk niet in voor wat er de volgende keer gebeurd.
I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.