• Ik heb dus een superleuke site gevonden en ik wil wat dingen bestellen, maar dat duurt drie weken voor het hier is en als ik eerst een test dingetje bestel en daarna pas de rest wat ik wil hebben dan ben ik pas over 6 weken klaar en over 5 ga ik op zomervakantie Dus ik vroeg mij af of iemand wel eens via deze site heeft besteld: http://www.onfancy.nl/

[ topic verplaatst door een moderator ]

You were born original, don't die as a copy.

Ik heb geen idee of die betrouwbaar is, wel weet ik dat Wish, Lightinthebox en Aliexpress betrouwbaar zijn, het lijkt er wel een beetje op

Life is a beautiful struggle

Ik heb net nog wat besteld bij Wish, misschien kan je beter even daar kijken? ;3

Your make-up is terrible

Martinez schreef:
    Ik heb geen idee of die betrouwbaar is, wel weet ik dat Wish, Lightinthebox en Aliexpress betrouwbaar zijn, het lijkt er wel een beetje op

Ik raad Aliexpress aan. Ik ben al een tijdje lid en heb er al best wel veel dingen besteld.
    Mijn tips zijn wel om de beschrijving te lezen. Die mensen proberen je in alle mogelijke wegen te tricken.
    Zo had ik een keileuke fles + zakje gekocht. Bleek er onderaan de beschrijving in kleine lettertjes te staan: Alleen het zakje. Zonder fles.

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Sibyl schreef:
    (...)

Ik raad Aliexpress aan. Ik ben al een tijdje lid en heb er al best wel veel dingen besteld.
    Mijn tips zijn wel om de beschrijving te lezen. Die mensen proberen je in alle mogelijke wegen te tricken.
    Zo had ik een keileuke fles + zakje gekocht. Bleek er onderaan de beschrijving in kleine lettertjes te staan: Alleen het zakje. Zonder fles.

Oh mijn hemel, dat is stom :'D

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…