• A dying girl whispers in my ear ´ich liebe dich´

    Een meisje heeft een auto-ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis.Haar leven is echt op het randje en Bill (neemt hem even) heeft echt medelijden met haar.Hij kent het meisje namelijk van een Meet&Greet van die dag van het ongeluk.Hij heeft het niet zien gebeuren maar zijn manager wel.Hij besluit haar in het ziekenhuis te gaan opzoeken en hoewel zij steeds meer achteruit gaan begint hij een beetje gehecht aan haar te worden.Wanneer ze haar in coma gaan doen fluisterd ze nog snel in zijn oor:Ich Liebe Dich.Ze weet dat ze een niet zo grote kans heeft om wakker te worden.Wordt ze nog wakker of niet ?

    Of,

    Verkocht,!

    Maya is nog maar 15 als ze te maken krijgt met de andere kant, de criminele kant. Langzaam word ze ingepakt en raakt zwanger. Ze heeft geen geld voor het kindje, en schaamt zich door. Haar vriendin zegt dat ze wel een baantje voor haar weet, dat ze de trein moet nemen en dat er op het station word opgepikt door ene Marco. Ze gelooft haar vriendin maar komt er al snel achter dat haar vriendin haar heeft verkocht aan een pooier. Hij heeft haar gekocht voor 1000 pond, wat voor Maya heel veel is. En door zichzelf te prostitueren moet ze het hem terugbetalen… Het lukt haar om te ontsnappen maar dan komt het moeilijkste nog, het terugwinnen van haar kindje..


    Nou wat denk je? Welke?

    X3

    Welke vinden jullie

    A dying girl whispers in my ear: //// /

    Verkocht:/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het eerste :']


    Tanya is de beste.

    Het lijkt me bijna duidelijk..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik kan niet kiezen, maar ik ga sowieso lezen! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Verkockt!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    A dying girl whispers in my ear
    xD


    Your Butt is Mine!