• Ik zit met een probleem waarvan ik de oplossing niet echt kan vinden. Om die reden zet ik het hier maar even neer, misschien komt er nog wel iets goed van ook.
    Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas, wat ik niet wil zijn. Hij is heel leuk, maar verliefd zijn bezorgt me te veel zorgen en ik wil me bezighouden met andere dingen. Daarbij denk ik niet dat ik klaar ben voor een relatie of zoiets (niet dat dat er anders zou komen, aangezien ik daar veel te verlegen voor ben). Nou vroeg ik me af of er manieren zijn om niet meer, of op zijn minst minder, verliefd op iemand te zijn. Ik weet dat het eigenlijk onlogisch, onnatuurlijk en lastig klinkt, maar ik wilde toch wel hier gedachten over pijlen.

    Misschien kan je proberen om alleen maar negatief over hem te denken?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    De beste manier die ik ken is contact 'vermijden' en jezelf afleiden. Als je hem buiten school niet ziet scheelt het; tijdens lange periodes elkaar niet zien kan de verliefdheid afnemen.
    Ik ben ooit 3 jaar lang verliefd geweest op een jongen, waar ik pas echt overheen kwam toen ik hem bijna een jaar niet zag. Nee dat is niet helemaal waar, ik heb nog steeds een zwak voor hem maar shhhht dat negeren we even
    Jezelf afleiden is waarschijnlijk het makkelijkste; ga films kijken of boeken lezen. Geen romcoms ofzo, dat werkt meestal juist niet :')


    If a writer falls in love with you, you can never die