• Ik zet dit expres niet bij meetings, omdat ik eerst even wil peilen of hier wel animo voor is, dus sorry als het er toch hoort.
    Ik zat met het idee om ergens in de latere helft van dit jaar een meeting te organiseren in Mons/Bergen, de hoofdstad van Henegouwen, omdat dat een culturele hoofdstad van 2015 is en gezien hier best wel creatieve mensen zitten, lijkt zoiets me wel wat met wat Q mensen. Nu wist ik wel niet in welke mate hier animo voor is, omdat ik niet weet in welke mate dit bereikbaar is voor groot Q. Uiteraard verwacht ik nu ook niet dat het bereikbaar is vanuit Groningen, maar omdat dit me leuk zou lijken, vroeg ik het me toch af. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het verste dat ik alleen mag reizen tot nu toe is Antwerpen. :') Mij zal je niet zien. D:

    Mhh, het lijkt me wat ver, aangezien heel veel Quizletters in Nederland wonen en dat is al een aardig stuk reizen voor hen. Natuurlijk zou het wel voor degene die in België wonen moeten lukken ^,^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    Het verste dat ik alleen mag reizen tot nu toe is Antwerpen. :') Mij zal je niet zien. D:

    Mhh, het lijkt me wat ver, aangezien heel veel Quizletters in Nederland wonen en dat is al een aardig stuk reizen voor hen. Natuurlijk zou het wel voor degene die in België wonen moeten lukken ^,^


    Daar was ik al bang voor. Voor mij is het al een uur reizen met de auto - geen idee hoe lang dat is met de trein en ik woon echt vlak tegen de taalgrens. Wel jammer, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou absoluut komen als ik niet in Groningen woonde, maar helaas.

    Gaat hem voor mijn ook niet worden. Geen gratis OV en geen geld voor kaartje naar België :3

    Meh, jammer. Ik had inderdaad niet verwacht dat er zoveel mensen zouden kunnen komen, maar ik vind het wel jammer, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou gaan!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Yush! Toch al iemand, haha. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peilen of het een goed idee is oor een meeting hoort ook onder meetings. ^^

    Ik zou met de trein 2.35u onderweg zijn, 2.50u als ik eerst over Antwerpen zou gaan. Ik vind dat nog te doen op zich. Want als ik naar de kustmeeting zou willen gaan, duurt het ook 2.35u en daar doen we doorgaans minder nuttige dingen. (bus naar het station niet meegerekend).
    Ik ben daar nog nooit geweest en mij zou zoiets eigenlijk wel leuk lijken en daarvoor heb ik die 6u heen en weer reizen wel voor over.

    Ik woon ook aan een taalgrens: Vlaams-Nederlands. :Y) j/k


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Peilen of het een goed idee is oor een meeting hoort ook onder meetings. ^^

    Ik zou met de trein 2.35u onderweg zijn, 2.50u als ik eerst over Antwerpen zou gaan. Ik vind dat nog te doen op zich. Want als ik naar de kustmeeting zou willen gaan, duurt het ook 2.35u en daar doen we doorgaans minder nuttige dingen. (bus naar het station niet meegerekend).
    Ik ben daar nog nooit geweest en mij zou zoiets eigenlijk wel leuk lijken en daarvoor heb ik die 6u heen en weer reizen wel voor over.

    Ik woon ook aan een taalgrens: Vlaams-Nederlands. :Y) j/k


    Oeps, sorry! In elk geval bedankt om het te verplaatsen. (:
    En super! Dan kan ik even kijken wanneer er speciale dingen te doen zijn en wanneer de vakanties vallen volgend schooljaar. (: Ik vind het iig al super dat twee mensen het zien zitten!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried