• Hoi mensen!
    Ik zoek een cover voor mijn toekomstige story Half Soul.
    Het is een OP Horror Fantasy verhaal.
    De inleiding hiero:

    Romy is een meisje dat erg vriendelijk is. Ze begrijpt bijna alles en is misschien iets té goed.
    Té lief, te licht, te verlegen.
    Ze heeft het gevoel dat ze incompleet is. En ze heeft gelijk ook.
    Amy is een typische bad- girl. Ze is hard, stoer, en een enorme flirt.
    Voor haar is niks te gemeen.
    Romy en Amy haten elkaar.
    Toch hebben ze elkaar nodig.
    Want zonder elkaar, zijn ze slechts halve zielen, incompleet en leeg.


    Ik wil even zeggen dat het niet het vieze bloed en ledematen in het rond- achtige horror is, maar meer het sensuele.
    Aan de inleiding merk je dat nog niet zo maar aan het verhaal zelf wel xD
    Maar goed.
    Ik had zelf in gedachte dat Romy en Amy met de ruggen naar elkaar toe zouden staan, of in elk geval allebei een andere richting op kijken. Simpele achtergrond, beetje duister maar ook fantasy A.U.B.
    Voor Romy gebruik ik Avril Lavigne (maar dan zo'n foto van haar) en voor Amy waarschijnlijk Kristen Steward.
    Er moet Half Soul opstaan en "Stars can't Shine without Darkness". Verder mogen jullie zelf helemaal kiezen.

    Doe jullie best! Bij hoofdstuk 10 zal ik gaan kiezen!


    Stars can't shine without Darkness.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:



    Oehh! Die is mooi! Vooral die donkere letters vind ik wel wat hebben, had ze lichter ingeschat, maar dit is eigenlijk veel leuker!
    Dankjewel! Ik w8 nog even af, maar deze heeft echt veel kans!


    Stars can't shine without Darkness.



    Zooo, misschien niet wat je zocht, maar het is iets.


    obsessive rage

    Het is een hele hele hele lange tijd geleden dat ik nog covers heb gemaakt, dus dit lijkt me een prima excuus om weer te beginnen ^_^
    Dus tegen vandaag of morgen kan je ook een probeersel van mij verwachten, dus voorlopig is deze post een stiekeme 'mijn topics' :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Het is een hele hele hele lange tijd geleden dat ik nog covers heb gemaakt, dus dit lijkt me een prima excuus om weer te beginnen ^_^
    Dus tegen vandaag of morgen kan je ook een probeersel van mij verwachten, dus voorlopig is deze post een stiekeme 'mijn topics' :3


    Oh! En jij kan het goed! Dat weet ik nog :3 Stiekeme mt :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Oh! En jij kan het goed! Dat weet ik nog :3 Stiekeme mt :'D

    Nawww thnx, dat is zo lief (flower)
    Ik ben er wel 8 maanden tussenuit geweest en heb ook 8 maanden lang niet meer gephotoshopt, dus verwacht er niet direct teveel van.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    NameOfMyself schreef:
    (...)

    Oehh! Die is mooi! Vooral die donkere letters vind ik wel wat hebben, had ze lichter ingeschat, maar dit is eigenlijk veel leuker!
    Dankjewel! Ik w8 nog even af, maar deze heeft echt veel kans!


    Blij dat je hem mooi vindt (:


    I just caught the wave in your eyes

    Valkyries schreef:
    (...)
    Nawww thnx, dat is zo lief (flower)
    Ik ben er wel 8 maanden tussenuit geweest en heb ook 8 maanden lang niet meer gephotoshopt, dus verwacht er niet direct teveel van.


    Ik kan me niet inbeelden dat zo een talent opeens verdwijnt. (cat) Stiekem miste ik je cover-maak-skills ook een beetje. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vond het dus echt geweldig om deze cover te maken, al vond ik het erg lastig om de foto's te kiezen van Romy en Amy. Hopelijk voldoet het een beetje aan je verwachtingen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik vond het dus echt geweldig om deze cover te maken, al vond ik het erg lastig om de foto's te kiezen van Romy en Amy. Hopelijk voldoet het een beetje aan je verwachtingen.



    O wauw, die is echt prachtig!
    @Myrra: Die van jou is ook mooi!


    Stars can't shine without Darkness.

    Ik zal kijken of ik er misschien ook eentje voor je kan maken (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik zal kijken of ik er misschien ook eentje voor je kan maken (:


    Nooooo! En ik had al zo weinig kans! (huil)


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Nooooo! En ik had al zo weinig kans! (huil)


    Qua sfeer is die van jou tot nu toe het beste, hoor.
    Niet zo negatief!


    Stars can't shine without Darkness.

    Myrra, die van jouw is ook mooi! (flower)


    En hier mijn poging (: Het was leuk om deze te maken. Ik heb echter geen idee is of dit een beetje de sfeer is die je wilt hebben, maar er zit dus zowel een beetje duisternis als fantasie in verwerkt.


    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 17:02 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Myrra, die van jouw is ook mooi! (flower)


    En hier mijn poging (: Het was leuk om deze te maken. Ik heb echter geen idee is of dit een beetje de sfeer is die je wilt hebben, maar er zit dus zowel een beetje duisternis als fantasie in verwerkt.




    Nouuu! Ik wist dat deze beter zou zijn :(
    (Nouja, met die van mij ben ik ook best tevreden (: )

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 17:30 ]


    obsessive rage