Zeiktopic, yay
Ik maak me echt zorgen over hoe vaak ik de zin in de titel moet zeggen, of in ieder geval moet verduidelijken dat het niet mijn intentie was om te flirten. Ik ben al jarenlang goed bevriend met jongens dus ik ben vaak heel losjes bij jongens in de buurt, zeker als ik het met ze kan vinden. En schijnbaar vertoon ik gedrag wat gezien wordt als flirten. Normaal vond ik dat niet zo'n probleem, maar ik ben nu twee jaar in een relatie.
Afgelopen zaterdagavond werd me regelmatig gevraagd of ik een relatie had met de jongen die naast me stond. Meestal niet waar de jongen bij stond, maar één keer, maar wel door mensen die wisten dat ik een relatie had met iemand anders.
Ik kan gewoon mijn gedrag schijnbaar niet herkennen als flirten en dat frustreert me. Ik heb een vriend for f*ck's sake. Hij weet gelukkig dat ik nogal naïef ben en dat ik er heilig van overtuigd ben dat die ene jongen me een half jaar geleden mee naar de film vroeg omdat we bevriend zijn en we beiden die film wilde zien. Sindsdien sla ik alles af, het was dus níét vriendschappelijk bedoelt en het eindigde super awkward.
Weet iemand welk gedrag door jongens vaak wordt gezien als flirten? Want ik word er nu wel een beetje gek van. Misschien kan ik het dan in ieder geval zelf ook beter inzien wanneer ik aan het "flirten" ben en er mee stoppen.
If a writer falls in love with you, you can never die