• Jep, want mijn account mag na de zomervakantie al naar groep twee. Het is vandaag, 7 juni 2015, vijf jaar oud geworden! Tijd voor een dansje en een feestelijke badeend. *O*



    Persoonlijk kan ik me de dag waarop ik me heb aangemeld en een anonieme blauwe Q'er werd (want in het oude design, in een ver verleden, waren de namen van non-crew users nog blauw) echt totaal niet meer herinneren. Het leek niet heel bijzonder, op dat moment. Hoe zit dat bij jullie? Zijn er mensen die er beter bij stilstonden waar ze aan begonnen toen ze voor het eerst inlogden? :Y)

    Dance off!

    Wie wint de dance off?

    12.1% (4 stemmen)
     
    Jimmy Fallon

    12.1% (4 stemmen)
     
    Elmo

    24.2% (8 stemmen)
     
    De badeend

    36.4% (12 stemmen)
     
    Het vierkant

    15.2% (5 stemmen)
     
    De Facebook en Twitter logo's die bovenaan iedere pagina staan


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had laatst (twee dagen na mijn eenjarig modzijn) mijn vierjarig jubileum. Niet echt meer aan gedacht, maar ik vond vier jaar ook niet zo bewonderenswaardig (;
    Maar dan zit ik een klas lager dan jij zit. Op het moment mag ik zelfs al naar school als "groep nuller". Yay!


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! Dit is eigenlijk mijn tweede account op quizlet, en ik herinner me het moment niet echt meer toen ik me voor het eerst aanmeldde. Maar ik ben erg blij dat ik het gedaan heb. (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd! :D Ik ben zelf ook eens gaan kijken en de 24ste wordt dat van mij blijkbaar al zeven. Wat worden ze toch snel groot!


    What would Emma do?

    Proficiat! :3
    Mijn account gaat alweer naar groep 4 aankomend schooljaar! ;O

    En natuurlijk moet je dansende vierkant winnen. Dat gesprek was gewoon geweldig. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •