Heyhoi! (:
Ik zoek al heel lang naar de naam van een film, maar ik kan er maar niet opkomen. Op internet vind ik ook al niets. Dus ik dacht misschien kunnen jullie mij helpen?
Ik zoek dus naar een film die gaat over kindermishandeling. Ik heb 'm jaren geleden voor 't eerst op tv gezien en ik vond 'm zo aangrijpend dat ik er nog steeds mee in mijn hoofd zit en vandaag de dag wil ik hem nog eens herbekijken.
In het begin van de film zie je dat er een baby in een stoel zit, ik vermoed op de zolder. Ze kan er niet uit, ze zit vastgebonden. Rondom haar ligt wel speelgoed (denk ik dat het was) maar ze kan er niet bij. Je ziet haar dan langzaamaan groot worden, ik denk dat het stopt tot een jaar of 12. Haar vader is de grote boosdoener in haar leven. Ze zit nog steeds in die stoel met haar handen vastgebonden aan de leuningen. Haar vader komt regelmatig naar boven om haar eten te geven, maar ze at nooit dus smeet hij het volle bord in haar gezicht. & hij komt ook regelmatig naar boven om haar schrik aan te jagen. Zo herinner ik me nog dat hij elke keer weer op zijn handen en knieën ging zitten om een hond na te doen en blafte dan heel luid naar haar.
Een tijd later in de film werd ze naar een instelling gebracht.
& ook liep ze ooit eens buiten en blafte er een echte hond naar haar. Door haar vader had ze er schrik van gekregen en ze krabde haar hele arm open.
Meer weet ik niet over de film, maar ik zou 'm héél graag terugvinden. Weten jullie misschien over welke film ik het heb?
Birds born in a cage think flying is an illness.