• Ik kan echt niet kiezen tussen twee nieuwe brillen en ik mocht de monturen mee naar huis meenemen. Ik weet het nog steeds niet. Iemand hulp?
    Dit is bril 1


    En dit is bril 2


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ja, toch nog de eerste. Ik vind die tweede niet zo mooi bij de neus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FollowTheSpider schreef:
    Okay, deze foto is een beetje vreemd genomen : /
    Klik voor de eerste bril

    Wauw, dat ie op zijn kop staat is niet heel handig x'D
    Ik raad je trouwens aan om een foto van je gehele gezicht te maken, want ik kan voor mijn idee nog steeds niet helemaal beoordelen. En je kunt de foto draaien in het programma waarmee je de afbeelding bekijkt. (Ten minste, met windows.)

    Het enige wat ik als tip kan geven is om de bovenste bril niet te nemen, wanneer hij omhoog gaat als je lacht. Ik heb namelijk zo'n gezicht dat dat bij mij gebeurd. Ik heb nu zo'n bril die minder langwerpig is, meer vierkant en minder groot zoals de "echte" Ray-Ban nerd-bril (al is het wel een echte Ray-Ban x'D ).


    Deep inside, I've never felt alive

    Wow de eerste staat je gewoon prachtig ik zou voor de eerste gaan! Miss een wat late reactie? Hah


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    FollowTheSpider schreef:
    Oh ja, die eerste zit fijner rond mijn neus maar ik zie de blauwe randjes van de bril heel duidelijk als ik kijk en dat is nogal storend. Mijn ouders en opa en oma vinden de tweede mooier. Mijn bff de tweede en mijn andere twee besties de eerste :/

    Ooooowh ja, en die eerste, de blauwe randjes zijn in werkelijkheid donkerblauw en niet lichtblauw.


    Zelf heb ik een paarse bril en je raakt er heel erg snel aangewend :] Na een tijdje merk je het niet meer, dan negeert je brein het gewoon.
    En ik zou voor de eerste gaan, die is echt leuk!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Zelf heb ik een paarse bril en je raakt er heel erg snel aangewend :] Na een tijdje merk je het niet meer, dan negeert je brein het gewoon.
    En ik zou voor de eerste gaan, die is echt leuk!

    Jaa, dat kan ik bevestigen. Binnen een dag was ik aan mijn roze bril gewend.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nu je foto's hebt laten zien en de brillen best anders blijken te zijn dan die op de foto's in de beginpost, ben ik van mening dat de eerste de mooiste is. ^^

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 20:17 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind de eerste leuker
    Vrolijker, zou ik zeggen
    Tja, maar ik weet niet wat jij denkt
    Uiteindelijk moet jij hem dragen...
    Ik zelf draag geen bril


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik vind de eerste je beter staan. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Okay, thnx allemaal :) Ik denk er nog eens goed over na, en ik laat wel weten welke ik uiteindelijk gepakt heb.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Mijn persoonlijke voorkeur gaat onmiddellijk uit naar de tweede, maar 't hangt ervan af welke montuur het beste past bij jou natuurlijk. Wij hebben niet specifiek een beeld over hoe jij eruitziet, dus wij kunnen ook moeilijk beoordelen.

    EDIT: Ik heb je foto nu wel gezien (oops ^^) en je staat wel heel mooi met blauw, vind ik. Met zwart zou dat ook kunnen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 17:02 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb wat mooiere foto's genomen en ze naar een vriendin gestuurd via WhatsApp en ze vond de zwarte het allermooiste. Mijn persoonlijke voorkeur gaat tóch iets meer naar de mat zwarte Ray-Ban(of hoe je dat ook schrijft). Die heb ik dus gekozen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Maar toch bedankt voor jullie meningen!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider