Heyhey mensen die dit lezen!
Op dit moment schrijf ik aan twee stories. Ik ben vooral veel bezig met The Open Window Larry Stylinson, maar ik ben ook nog bezig met mijn story Daddies Narry Child. Als één van de twee stories klaar is, wil ik graag een nieuwe story beginnen: Fans. De naam zegt het al een beetje. Het verhaal gaat over fans, Directioners. En dus geen beliebers, smilers of wat dan ook. Alleen Directioners. Toen ik het idee had om over fans te schrijven, dacht ik: Waarom niet over echte, bestaande fans? Dus dat wil ik gaan doen. Ik moet alleen wel een verzameling fans hebben voor ik kan beginnen. Even voor de duidelijkheid: Ik wil dus dat je (als je mee wil doen) je echte naam en leeftijd geeft en jezelf beschrijft en ik wil dus niet dat mensen zelf een karakter verzinnen!
Dus:
Naam
Leeftijd
Uiterlijk
Karakter
Hobby's mogen ook
Alle info waarvan jij denkt dat ik er iets mee kan, is goed. Je mag ook vertellen over dingen die je mee hebt gemaakt, je favoriete progamma's op tv, andere personen waar je fan van bent, je favo 1D member, enz.
Foto hoeft niet
Dit is de lijst van mensen die al meedoen:
Als je mee wil doen, stuur dan een pb, berichtje in mijn gb of reageer in dit topic!
Xxx
GirlAlmighty
[ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 22:27 ]
You can only love someone... If you first love yourself.