• Nou na eerder problemen met windows defender heb ik nu een proefversie van avg op mijn computer gedumpt en alles er af gehaald wat niet deugd....ik had een trojaans paard en weet ik ik veel wat al niet meer (29 meldingen!), thank you windows defender.-.- Nu heb ik dat dus eindelijk gefixt met AVG en nu is me add blocker dus verdwenen in het proces (ik heb hem niet verwijderd en avg ook niet, dat heb ik gecheckt) en opnieuw donwloaden doet hij niet. Als ik hem wil toevoegen geeft hij aan, "Er is een fout opgetreden", "Network_failed". Ik heb dus mijn hele computer al opgeschoond, opnieuw opgestart, cookies verwijderd en zelfs google geraadpleegd, maar ik kan niks vinden. Ik wil dolgraag mijn adblocker weer terug en wil absoluut niet veranderen van browser want in google chrome heb ik tienduizend bladwijzers en mij accounts zijn gekoppeld aan chrome. Zonder adblocker kan ik niet prettig gebruik maken van mijn sites zoals Quizlet, ik erger me de hele tijd dood en heb zo echt geen zin om te internetten. Dan ga ik liever gamen dan hier rond hangen.=\

    Omdat ik jullie liever de hele dag vergezel en jullie mij hopelijk ook graag hier zien, hoop ik dat iemand hier een oplossing heeft?


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit klinkt misschien een beetje stom, maar probeer anders adblock plus te downloaden. Ik gebruik die naast adblock zelf, maar volgens mij werkt die ook wel zelfstandig.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    Dit klinkt misschien een beetje stom, maar probeer anders adblock plus te downloaden. Ik gebruik die naast adblock zelf, maar volgens mij werkt die ook wel zelfstandig.


    Dat klinkt niet stom want dat heb ik al geprobeerd.='D Werkt alleen ook niet.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat klinkt niet stom want dat heb ik al geprobeerd.='D Werkt alleen ook niet.=')


    Wauw, je hebt echt wel pech vandaag... Dan kan ik je helaas niet verder helpen ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Wauw, je hebt echt wel pech vandaag... Dan kan ik je helaas niet verder helpen ):


    Yeah, I really do.=') Nou maar hopen dat het morgen wel lukt met downloaden want Quizlet met tienduizend advertenties is echt onuitstaanbaar.=')


    You were born original, don't die as a copy.