• Zoals de titel zegt, ik heb grote problemen met mijn computer. Ik heb hem pas acht maanden en nu al krijg ik het voor elkaar dat windows defender het op een of andere manier niet doet.=( Zo heb ik me vorige laptop ook naar de haaien gewerkt.(huil) Ik durf nu niet te googlen, bang dat ik op een virus site terecht kom. Iemand die weet wat ik hier mee aanmoet?D= Hij heeft me duizend euro gekost, ik wil ik hem niet kapot maken.;_;
    Ik heb al systeemherstel geprobeerd, maar dat doet hij ook niet.

[ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 17:26 ]

You were born original, don't die as a copy.

Neem een ander virusprogramma? Er zijn genoeg gratis programma's te krijgen, zoals AVG. Die van Windows is sowieso barslecht.

[ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 17:26 ]

Your make-up is terrible

Furiosa schreef:
    Neem een ander virusprogramma? Er zijn genoeg gratis programma's te krijgen, zoals AVG.

Ugh ja ik weet het niet, ik ben zo onhandig daar mee en ik flip hem hier echt.;_; Dat zou ik kunnen proberen.=|

SPECS schreef:
    (...)

Ugh ja ik weet het niet, ik ben zo onhandig daar mee en ik flip hem hier echt.;_; Dat zou ik kunnen proberen.=|

Ik heb het even aan Mitchell gevraagd voor je. ;3 Hij gaat nu voor je opzoeken hoe je deze kan deïnstalleren en er opnieuw op kan zetten.

Your make-up is terrible

Furiosa schreef:
    (...)

Ik heb het even aan Mitchell gevraagd voor je. ;3 Hij gaat nu voor je opzoeken hoe je deze kan deïnstalleren en er opnieuw op kan zetten.

Thank yooouuu, my hero.:'d <3

Het ziet eruit alsof Windows Defender het niet doet. Dit heeft, denk ik, niks te maken met Microsoft Security Essentials, welke trouwens best goed werkt tegenwoordig. Ik installeer hem standaard naast Malwarebytes - Anti-Malware, omdat hij juist redelijk goed werkt. Anyway, ik ga even rondkijken wat je hiertegen kunt doen. :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dit is inderdaad een Windows Defender probleem. Ik heb de foutcode hier gevonden.

Paar vraagjes voor jou:
    1. Hoe ver ben je terug gegaan met Systeemherstel? Drie dagen of meer is aangeraden op de Windows forums.
    2. Heb je een andere antivirus applicatie op je computer draaien? Dus iets naast Windows Defender/Microsoft Security Essentials. Dit kan ner namelijk voor zorgen dat Windows Defender wordt uitgezet en deze niet meer kan opstarten hierdoor.
    3. Heb je laatst updates geinstalleerd?

Als je het probleem niet opgelost krijgt kun je Windows Defender altijd uitschakelen en gewoon een andere virusscanner gebruiken. Dus no need to worry. :Y)

[ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 17:39 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dauth schreef:
    Dit is inderdaad een Windows Defender probleem. Ik heb de foutcode hier gevonden.

Paar vraagjes voor jou:
    1. Hoe ver ben je terug gegaan met Systeemherstel? Drie dagen of meer is aangeraden op de Windows forums.
    2. Heb je een andere antivirus applicatie op je computer draaien? Dus iets naast Windows Defender/Microsoft Security Essentials. Dit kan ner namelijk voor zorgen dat Windows Defender wordt uitgezet en deze niet meer kan opstarten hierdoor.
    3. Heb je laatst updates geinstalleerd?

Als je het probleem niet opgelost krijgt kun je Windows Defender altijd uitschakelen en gewoon een andere virusscanner gebruiken. Dus no need to worry. :Y)

Eh, ik zal dat even doorlezen, maar als je me in het Nederlands kan uitleggen wat ik moet doen ben ik je nog meer dankbaar dan nu.='D Je bent sowieso een held, daar niet van.x')

Antwoorden voor jou: ='D
    1 Eerst 5 dagen, daarna nog een keer 5 dagen geprobeerd en daarna 17 dagen, maar ze pakten allemaal niet.=\
    2 Eh ik had eerst een programma vanuit de media markt, maar die is al verlopen
    3 Alle updates voert hij uit wanneer nodig als het goed is, dus ik denk het wel.

Ik had iets met dat restore gedaan weer en het enigste wat er is gebeurd is dat me addblocker weg is(en er ook niet meer op krijg.=|) en dat windows defender het nog steeds neit doet.D= Stom ding

ARGH IKWORDGEKHIER >< Ik kan al die advertenties die de hele tijd bewegen echt niet hebben.

Edit: Ik heb avg er maar op gepleurd, de gratis versie wel. Ik krijg alleen addblock er nog steeds niet op Oh het blijkt een proefversie.=| Die verloopt ook weer. pffft..
    .

[ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 18:40 ]

2 Eh ik had eerst een programma vanuit de media markt, maar die is al verlopen
    Dat is waarschijnlijk het probleem. Probeer die eens te verwijderen en Windows Defender dan weer aan te zetten. Als dat niet werkt... dan weet ik het ook niet meer, sorry. Het is een hele aparte fout.

Dauth schreef:
    (...)Dat is waarschijnlijk het probleem. Probeer die eens te verwijderen en Windows Defender dan weer aan te zetten. Als dat niet werkt... dan weet ik het ook niet meer, sorry. Het is een hele aparte fout.

Nou, eerst stond die ook gewoon erop en toen deed windows defender het ook gewoon nog.='d Maar goed, ik zou het kunnen proberen inderdaad.
    Nu we toch bezig zijn, enig idee wat ik met Adblocker aanmoet?=x

SPECS schreef:
    (...)

Nou, eerst stond die ook gewoon erop en toen deed windows defender het ook gewoon nog.='d Maar goed, ik zou het kunnen proberen inderdaad.
    Nu we toch bezig zijn, enig idee wat ik met Adblocker aanmoet?=x
    Niet veel meer dan verwijderen en opnieuw installeren. Sorry, het is nogal raar dat een programma niet meer zou werken na systeemherstel. Dat hoort het juist te fixen. D:

[ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 22:36 ]

Dauth schreef:
    (...)No, sorry. D:

It's okay, ik ben zelf een doperwt wat computers betreft....ik verwacht dus ook geen wonderen van andere.x)