Hoi,
ik ben nu bezig voor een schoolvak en ik word helemaal chagrijnig van degene met wie ik moet samenwerken, dus ik dacht, ik ga even een topic aanmaken om even lekker te zeiken.
Het begon er al mee dat ze de aantekeningen die we nodig hadden niet op wilde schrijven, waardoor ik alles in mijn schrift had en het dus ook zelf moest uitwerken. Daarna zouden we op school samen aan de vragen werken, maar zij vond het belangrijker om met de anderen te kletsen waardoor ik het grootste gedeelte in mijn eentje heb gedaan. Nu heb ik onderhand al 16 pagina's volgeschreven en zij een halve. Ik had een paar vraagjes, dus ik app haar of we maandag uit school eraan kunnen werken, wordt ze helemaal boos en wil ze me niet eens even helpen :'D
Hier kan ik zo niet tegen hè, einde van de middelbare school en je weet niet eens hoe je samen moet werken... Kennen jullie dit? Zoja, hoe blijven jullie op zulke momenten rustig zonder helemaal boos op je teamgenoot te worden?
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...