Charleigh Crystal Ashton
De boot had ons achtergelaten op dit mooie, lege eiland en verdween nu in de verte. Ik keek de boot na en probeerde hem in het oog te houden, zo lang als het lukte, maar als snel vervaagde de boot tot een stip en toen verdween hij helemaal uit mijn zicht. Kate vroeg wie de tas had, maar ik had Wren met de tas van boot zien gaan. Ik schopte mijn slippers uit en liep door de branding, met de lekkere warme zon voelde het koelere water heel prettig aan. Aaron en Riley stonden aan de rand van het bos en ineens kreeg ik een ingeving. Ik zocht Dylan op, toen ik hem niet zag, besloot ik om bij de boom te gaan zitten waar de tas stond en riep maar gewoon: "Dylaaaaann, zin om mee te gaan op ondekkingstocht?"
Dit eiland gaf me een heel goed gevoel. Echt het gevoel van een nieuwe start, een nieuwe ontdekking, een nieuwe ik. Zeker na het ongeval van mijn ouders een half jaar geleden, was ik een beetje in een deprimerende bui gekomen, maar nu,... dit eiland deed me echt weer opleven. Mijn nieuwsgierigheid borrelde in mijn buik en de adrenaline van dit onbekende eiland, vulde mijn aderen en gaf me een enorme boost aan energie. Samen met mijn vrienden op dit prachtige eiland zijn, was echt een droom. We hebben het hier al zo vaak over gehad en ik de laatste twee maanden snakte ik echt naar dit tripje, maar daar waren we nu dan. EIN-DE-LIJK. We waren er nu en we zouden er het beste van gaan maken. Eigenlijk vond ik dit ook de perfecte gelegenheid om weer een keer wat dichter naar elkaar te groeien. Door de 'Social Media' van tegenwoordig had ik het idee dat we een beetje uit elkaar groeiden en dat idee maakte me een beetje treurig.
[ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 15:12 ]