Hello guys,
Afgelopen tijd heb ik heel veel moeite gehad met schrijven van fictie. Ik heb wel blogposts kunnen schrijven voor mijn blog, (little plug-in, oops) en zelfs daar heb ik af en toe wel moeite mee.
Nu ga ik deze zomer niet op vakantie en om toch nog iets anders te doen dan serie's kijken of lezen, vond ik het wel leuk om mijn idee van eind 2014 een nieuw leven in te blazen (Klik hier voor oude topic!). Om eerlijk te zijn is het me toen niet eens gelukt om 1 story af te maken, maar ik was toen druk bezig met school en alles, dus het schoot er een beetje bij in. Dus deze zomer gaat het goedkomen!
Dus mijn plan is om steeds short stories te schrijven, in plaats van verhalen van 'normale lengte'.
Hieronder kan je een short story aanvragen
- de jongens van 5SOS
- de jongens van 1D
- de jongens van The Vamps
- YouTubers (Alfie Deyes, Joe Sugg, Marcus Butler, Jack/Finn Harries, Cameron Dallas, Caspar Lee, etc.)
- Justin Bieber
- Cody Simpson
- Zac Efron
- Dylan O'Brien
- Thomas Sangster
- een aantal fictional characters (Four van Divergent, Augustus van tfios, Harry Potter and Ron Weasley, Aspen en Maxon van de Selectie-serie, Levi van Fangirl, Thomas van The Maze Runner, etc.)
Geef je hieronder op met de volgende gegevens, zodat ik kan beginnen met schrijven. De persoon over wie je wilt dat ik ga schrijven, hoeft niet per se hierboven in het lijstje te staan. Maar ik denk niet dat ik een story kan/ga schrijven over iemand die ik niet ken, dus hou daar rekening mee. Het kan zijn dat ik je hier een berichtje over stuur (;
Naam:
Over wie?:
Idee voor verhaallijn:
Voor een idee voor verhaallijn, graag minstens twee of drie zinnen, zodat ik weet welke richting ik op moet. Als het me te vaag is, haak ik al snel af en dat wil ik voorkomen (;
xoxo
[ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 16:15 ]
Geen reclame, please.