• Ja, basically wat er dus in de titel staat. Ik vind dat best wel vervelend. Als ik iets schrijf en ik heb iemand met een goede reden geblokkeerd, wil ik niet dat diegene nog toegang heeft tot mijn creaties. Het is mij nogal een doorn in het oog dat geblokkeerden dus toch gewoon naar je story kunnen gaan en daar eventueel haat-reacties kunnen posten.

    Kan hier iets aan gedaan worden, alsjeblieft?


    26 - 02 - '16

    Waar staat dat?
    Ik heb nog nooit iemand geblokt, dus heb er geen ervaring mee.

    Ik wil het wel mee op de suggestielijst zetten, maar Rutger is momenteel zo druk bezig privé, dat input op Q miniem is. Dus ik vrees dat het wel langer kan duren. Maar de andere suggestie van laatst, dat als je zelf iemand blokkeert, jijzelf ook niet meer op diens profiel kan, komt ook op de lijst te staan, dus misschien kan hij dat binnenkort samen aanpakken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Waar staat dat?
    Ik heb nog nooit iemand geblokt, dus heb er geen ervaring mee.

    Ik wil het wel mee op de suggestielijst zetten, maar Rutger is momenteel zo druk bezig privé, dat input op Q miniem is. Dus ik vrees dat het wel langer kan duren. Maar de andere suggestie van laatst, dat als je zelf iemand blokkeert, jijzelf ook niet meer op diens profiel kan, komt ook op de lijst te staan, dus misschien kan hij dat binnenkort samen aanpakken.


    Ik heb iemand geblokkeerd. Diegene mij ook geblokkeerd en toch heeft 'ie een bladwijzer bij mijn story (zag ik via de plek waar je - je stories kan bewerken enzo) en ik wil gewoon niet dat diegene toegang heeft tot mijn creaties :/

    Ik ben benieuwd (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 13:30 ]


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Ik heb iemand geblokkeerd. Diegene mij ook geblokkeerd en toch heeft 'ie een bladwijzer bij mijn story (zag ik via de plek waar je - je stories kan bewerken enzo) en ik wil gewoon niet dat diegene toegang heeft tot mijn creaties :/

    Ik ben benieuwd (:


    Kan dat niet zijn voor voordat jullie elkaar blokkeerden?

    Maar als het wel zo is dat je creaties van iemand die je heeft geblokkeerd nog gewoon kunt zien, ben ik het natuurlijk eens met je suggestie. Dat is nogal raar, zeker als het dan ook nog mogelijk zou zijn reacties te plaatsen. Dan heeft iemand blokkeren nauwelijks nut.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Kan dat niet zijn voor voordat jullie elkaar blokkeerden?

    Maar als het wel zo is dat je creaties van iemand die je heeft geblokkeerd nog gewoon kunt zien, ben ik het natuurlijk eens met je suggestie. Dat is nogal raar, zeker als het dan ook nog mogelijk zou zijn reacties te plaatsen. Dan heeft iemand blokkeren nauwelijks nut.


    Nee. Die persoon staat al minstens een jaar geblokkeerd en de betreffende story bestaat pas een dag :W


    26 - 02 - '16

    Nou weetje ik vind wel dat ze je creaties moeten kunnen zien, maar niet moeten kunnen reageren. Anders kunnen ze je alsnog lastig vallen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je bent geblokkeerd kan je geen reacties plaatsen onder creaties, wel de creaties nog zien (weet ik uit ervaring). Dus ja, is dat een probleem? Ik zie het niet zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nou, mensen die je blokkeert kunnen geen reacties plaatsen. Wel kunnen ze op je creaties kijken.

    Ik zou het heel vervelend vinden als iemand die ik heb geblokkeerd mijn creaties nog zou kunnen zien. Dus ik vind wel dat hier iets aan gedaan moet worden.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Als hier iets aan gedaan wordt, vraag ik me eigenlijk af hoe het zit als een verhaal met twee mensen geschreven wordt, de één je geblokkeerd heeft en de ander niet. Sorry, ik had niet goed naar de datum gekeken. c:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 18:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sugawara schreef:
    Ik zou het heel vervelend vinden als iemand die ik heb geblokkeerd mijn creaties nog zou kunnen zien. Dus ik vind wel dat hier iets aan gedaan moet worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet aandringen, drammen of wat dan ook, maar gaat hier iets mee gebeuren? c;


    26 - 02 - '16

    Daar kunnen wij nu nog niks van zeggen. We houden de suggesties wel bij, maar uiteindelijk zal Rutger het moeten goedkeuren én installeren. (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 22:05 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oke
    Dankjewel ^^


    26 - 02 - '16

    Wat is de suggestie dan precies? Want je kan geen haat-reacties plaatsen onder creaties van mensen die je geblokt hebt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Manderly schreef:
    Wat is de suggestie dan precies? Want je kan geen haat-reacties plaatsen onder creaties van mensen die je geblokt hebt.


    Ik vind dat geblokeerde mensen niet bij mijn creaties moeten kunnen kijken of er bladwijzers op kunnen nemen.


    26 - 02 - '16