Welkom in dit topic (dat voor mijn gevoel een tikkeltje rommelig is) (-;
Volgend schooljaar begin ik in vwo 4, en natuurlijk heb ik daarvoor een vakkenpakket moeten kiezen. Naast de algemene vakken heb ik Latijn, wiskunde B, scheikunde, biologie, natuurkunde, filosofie, NLT (Natuur, Leven en Technologie) en Frans gekozen.
Gisteravond begon ik mij echter af te vragen of ik Beeldende Vorming niet heel erg zou gaan missen. Aangezien ik Latijn en Filosofie sowieso wil houden en nog de mogelijkheid wil behouden om biologie, natuurkunde of NLT te laten vallen, zou ik voor beeldende vorming Frans moeten inruilen.
Dus daar zit de twijfel: moet ik Frans of Beeldende vorming kiezen?
De reden dat ik Frans heb gekozen is omdat het me goed leek om nog een taal te hebben (aangezien ik zowel bèta- als alfavakken goed kan, en een tweede moderne vreemde taal handig is), ik Frans een mooie taal vind en het me gewoon leuk lijkt om goed Frans te kunnen(;
De reden dat ik beeldende vorming wil is omdat ik graag creatief bezig ben en mijn inspiratie ergens in wil uiten.
In plaats van reacties als "dat kunnen wij niet voor je bepalen", zou ik gewoon graag ervaringen en tips horen! (:
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…