• Hallo allemaal!

    De laatste meeting in Amsterdam was heel erg gezellig en ik kreeg dan ook het bericht of ik er eentje wilde organiseren van iemand die helaas niet kon komen. Er zijn weer treinkaartjes voor in het weekend te koop bij de Kruidvat die geldig zijn van 16 mei t/m 12 juli 2015 en 15 augustus t/m 13 september 2015. Ze zijn te koop tot en met 31 mei, dus wees er snel bij! Klik hier voor meer informatie

    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zaterdag 22 augustus

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.


    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Zeker:
    Furiosa - Nikki - 22
    Dauth - Mitchell - 21
    SPECS - Jolijn - 18
    Ethan - Sofie - 19
    GhostDivision - Belle - 18
    Backbiter - Wendy - 17
    Saltzman - Rick - 18
    IamSherlocked - Sharon - 21
    Elan - Daniela - 23
    JBarakat - Sarita - 17

    Misschien:
    Misfire - Sarah - 18
    Yoruichi - Latanya - 16
    LadyDi - Sterre - 17

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Bostick schreef:
    (...)

    In augustus heb ik school xd
    17 augustus al school en ik ben die weken daarvoor (week 29 tot week 31) met mijn vriend samen.


    Oh, dat is wel vroeg school zeg.o_o


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel vroeg school zeg.o_o


    Nee, dat is de gewone datum, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Nee, dat is de gewone datum, hahah.


    Dat zou kunnen.='D Ik heb een tussenjaar volgend jaar.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is toch niet op een schooldag? 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Het is toch niet op een schooldag? 8D


    Neen, maar midden in het schooljaar is het vaak moeilijker om je te schikken dan in de vakantie. Nah, heb ik geluk dat ik pas één september weer naar school moet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Furiosa schreef:
    Het is toch niet op een schooldag? 8D


    Nee klopt, maar het kan ook zo zijn dat ik markt heb. En waarschijnlijk zit ik het nieuwe schooljaar op een nieuwe school en moet ik me daar helemaal op focussen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké steeds meer mensen vullen de datumprikker in en ik ben zo van "WIE IS DAT? EN WIE IS DAT? WIE IS DAT NOU WEER?!!" echt zo van, heel leuk dat jullie allemaal komen, maar ik raak in de war van dat voornamen gedoe.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oké steeds meer mensen vullen de datumprikker in en ik ben zo van "WIE IS DAT? EN WIE IS DAT? WIE IS DAT NOU WEER?!!" echt zo van, heel leuk dat jullie allemaal komen, maar ik raak in de war van dat voornamen gedoe.='D


    Nou, ik ben Leah. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Nou, ik ben Leah. (krul)


    Dat had ik al door, want jij staat in de "Misschien" lijst, maar niet iedereen staat daar in.x'D Volgens mij.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat had ik al door, want jij staat in de "Misschien" lijst, maar niet iedereen staat daar in.x'D Volgens mij.


    Als het goed is, wel.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Als het goed is, wel.


    Ik heb het even uitgezocht en inderdaad, toch wel.='d Still it's confusing.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb er echt zin in!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    De meeting zal plaats vinden op zaterdag 22 augustus!


    Your make-up is terrible

    Dat voelt echt als eeuwen in de toekomst x'D. Voordeel is dat ik tegen die tijd hopelijk wel weer genoeg geld heb :Y).


    i put the fun in funeral

    Oke ik kom dus weer niet -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.