• Ik zoek nog een paar leuke kleine rollen voor mijn verhaal Dream World.
    Als iemand zin heeft om een rol in te vullen zou ik dat erg leuk vinden.
    Alle rollen die worden gemaakt krijgen een plaatsje in mijn verhaal.

    Korte samen vatting:

    De hoofdpersoon(Vanessa)Heeft een ernstig ongeluk gehad en is geheel verlamd.
    Elke keer als ze wegvalt beleefd ze prachtige dromen die net echt lijken.
    Langzamerhand beginnen de dromen voor haar gevoel werkelijkheid te worden en vergeet ze de echte wereld waar ze alleen maar op bed kan liggen.
    Steeds vaker leeft Vanessa in haar droomwereld, haar famillie begint te vreezen dat Vanessa op een dag niet meer wakker zal worden.
    Als Vanessa in haar droom wereld een jongen ontmoet die alles weet over wat deze wereld eigenlijk is beginnen de dingen te veranderen.
    ( dit klinkt misschien een beetje raar maar ik kan het niet echt beter uitleggen)


    Rollen:
    een paar meisjes voor in de "Dream world"
    een paar jongens voor in de "Dream World"

    In te vullen lijst:
    *Geslacht:
    *Naam:
    *Leeftijd:
    *Likes:
    *Dislikes:
    *Uiterlijk:
    *Ziekte ( iedereen in de dream world heeft een ziekte of iets anders waardoor hij/zij op sterven ligt)
    *Geschiedenis:
    *Extra:

    Voor mensen die een kijkje willen nemen bij de story, klik onderstaande link.
    http://www.quizlet.nl/stories/146889/dream-world-op/

    Tank you!


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Ik wil morgen wel wat invullen (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    *Geslacht: Vrouw
    *Naam: Jenna
    *Leeftijd: 18 jaar
    *Likes: Dansen, Zingen
    *Dislikes: Lezen
    *Uiterlijk: Jenna heeft lang bruin haar met blauwe ogen. Jenna is 1,69 meter
    *Ziekte Jenna heeft botkanker
    *Geschiedenis: Jenna die danste op hoognivea maar toen kreeg ze oppeens last van haar knie en toen bleek dat ze botkanker had.
    *Extra: Jenna is nogal een vrijmens ze zegt vaak wat ze denkt.

    Naam:
    Roxy Leigh Tyson.
    Geslacht:
    Vrouw.
    Leeftijd:
    13 jaar.
    Likes:
    Roxy houdt van creatieve dingen. Dingen als tekenen, schilderen en schrijven zijn helemaal haar ding. Ook vindt ze het leuk om samen met haar moeder te koken, en helpt ze haar vader graag met werken in de tuin.
    Dislikes:
    Er zijn weinig dingen die Roxy echt niet leuk vindt om te doen. Ze houdt niet zoveel van wilde sporten zoals voetbal, maar voor de rest vindt ze vrijwel alles leuk.
    Uiterlijk:Roxy ziet er door haar grote, hemelsblauwe ogen erg onschuldig uit. Ze is klein en dun, en wordt hierdoor vaak jonger geschat dan ze is. Roxy's haar is lichtbruin en zit meestal in een lange vlecht. Over haar hele gezicht zitten sproetjes.


    Reden:
    Roxy liep op een vrijdagavond van haar oppaswerk terug naar huis. Ze kon langs een drukke weg lopen, of door het bos. Roxy's ouders hadden haar verboden om door het bos te lopen, maar omdat dit minstens twintig minuten zou schelen en Roxy koppig was, besloot ze om toch door het bos te gaan.
    Ze had beter naar haar ouders moeten luisteren, want die nacht werd hun grootste angst werkelijkheid. Een dronken man kwam Roxy tegemoet. Hij sprak haar aan en maakte een schunnige opmerking, maar ze negeerde hem. Hij werd boos en agressief. Roxy, een mager meisje van amper 1,60 lang kon zich niet verdedigen tegen de stevige man. Hij verkrachte haar, en toen hij klaar was stak hij Roxy meerdere malen met een zakmes in haar borst. Hierna vluchtte hij weg, en hij liet Roxy ernstig verwond achter.
    Een paar uur later vond de politie haar, nadat Roxy's ouders alarm hadden geslagen. Roxy werd meteen naar het ziekenhuis gebracht, waar ze nu voor haar leven vecht.
    Geschiedenis:
    Roxy komt uit een fijn gezin. Haar ouders zijn gelukkig getrouwd, en Roxy heeft een goede band met haar broertje en zusje. Wel is ze vrij verlegen. Heel veel vriendinnen heeft ze hierdoor niet, enkel een klein groepje meiden met wie ze al vanaf de basisschool optrekt.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 21:17 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam: david Joseph van de Rijn
    Geslacht: man
    Leeftijd: 14 wordt op 29 december 15
    Likes: lezen, schrijven, voetballen
    Dislikes :mensen met een hoge dunk van zichzelf,n, geen inspiratie krijgen
    Uiterlijk: helder blauwe ogen en zwart haar met wat blauwe plukken. Klein voor zijn leeftijd, meestal gewoon een spijkerbroek aan.
    Ziekte: david heeft last van Atsma, in een erge vorm
    Geschiedenis: david is een wees. Zijn vader was soldaat, en nadat hij op een missie was, is die daar overleden. Zijn moeder is een paar dagen na zijn geboorte overleden. Om dit te verwerken is hij begonnen met lezen. Algauw kon je ervan zeggen dat hij verslaaft eraan was. Op een geven moment wou hij het ook proberen, en zo is hij begonnen met schrijven.
    Verder heeft hij wel familie, alleen daar heeft hij geen contact mee. Ze zeggen allemaal dat het zijn schuld is dat zijn ouders dood zijn.
    David wou altijd al op een sport, maar door zijn erge astma aanvallen kan dit niet. Hij kan niet verder lopen dan 5 kilometer, en dit haalt hij amper.
    Extra: david heeft claustrofobide ( angst voor kleine ruimtes) het is niet duidelijk waarom


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Als ik trouwens nog iets moet aanpassen aan Roxy moet je het maar zeggen (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wil je het me laten weten als er een hoofdstuk met Roxy erin is? Dat lijkt me leuk om te lezen ^^


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Heb je nog rollen nodig? (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Geslacht: Mannelijk
    Naam: Hunter Moore. Hij heeft voor de rest geen doopnamen of bijnamen. Het is gewoon Hunter, of Moore (mochten mensen dat liever hebben).
    Leeftijd: Hij is nu twintig jaar oud en geboren op acht oktober negentienvijfennegentig. Hij word binnenkort dus eenentwintig jaar oud.
    Likes: Hunter is een echte sportman. Hij speelt al sinds zijn zevende voetbal en toen hij tien was begon hij met basketbal. Hij vond het erg leuk om dit te doen, en hij deed het ook vaak, in verband.
    Dislikes:
    Uiterlijk:


    Foto I Foto IIFoto III
    Ziekte:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 13:42 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    dankje!
    en ja alle rollen die gemaakt worden ga k gebruiken,
    maakt niet uit hoeveel.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Die van mij ook, als ik hem nog afmaak?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    ja die ook


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Zal je willen zeggen wanneer er een hoofdstuk is met david.
    Ahg ik volg het verhaal toch al


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am