Ik vind het echt zo stom als ik een orpg met iemand start, helemaal enthousiast ben en zo snel mogelijk probeer te schrijven en mijn tegenspeelster het op een gegeven moment laat afweten. Ik stuur ze zo af en toe dan wel eens een berichtje 'Hey, jij bent nog ' maar die negeren ze dan en als ik ze dan stuur 'Hey, je hebt al een tijdje niet meer op onze orpg's gereageerd en ik zie je wel voorbijkomen met andere orpg's. Als je wil stoppen, moet je het zeggen hoor. Dan stoppen we.' dan krijg ik als reactie dat ze al een hele tijd niets meer van me hebben gehoord (ja maar ik ga toch niet spammen elke dag 'jij bent jij bent jij bent jij bent' dan verliezen ze juist de zin om te schrijven) en dat ze geen plezier meer hebben in de orpg. Ik vraag me dan altijd af of het dan aan mij ligt. Is mijn schrijfstijl dan zo slecht? Heb ik iets verkeerds gedaan? Het erge is dat ik vaak helemaal in de orpg zit en dan krijg ik te horen 'ja, ik vind het eigenlijk niet meer zo leuk.' terwijl we net zijn begonnen...
Sorry, ik moest even mijn frustraties kwijt.
[ topic verplaatst door een moderator ]
Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine.