• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:23 ]

    Ik heb geen eigen ervaringen met Kinki Kappers, maar ik heb wel van heel veel mensen gehoord dat het er enorm duur is. Een knipbeurt zou al zeker rond de veertig euro liggen, geloof ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb geen eigen ervaringen met Kinki Kappers, maar ik heb wel van heel veel mensen gehoord dat het er enorm duur is. Een knipbeurt zou al zeker rond de veertig euro liggen, geloof ik.


    Dit dus.
    Ik ben er jaren geleden eens binnen gelopen alleen omdat het de eerste de beste kapper zat die ik tegen kwam op dat moment die nog open was. Voor bijpunten was ik inderdaad een schandalige 40 euro kwijt.
    Over het algemeen doen ze wel voornamelijk aparte kapsels, met name tondeuse werk, maar ook het radicale veranderen van haarstijl.

    Kinki is inderdaad belachelijk duur, maar zijn wel de beste in dit haargebied. Ze knippen overigens wel snel te veel weg heb ik gemerkt.


    We're all mad here.

    Wiarda schreef:
    Ik heb geen eigen ervaringen met Kinki Kappers, maar ik heb wel van heel veel mensen gehoord dat het er enorm duur is. Een knipbeurt zou al zeker rond de veertig euro liggen, geloof ik.

    Enschede 32 euro :) Voor kleuren zou ik iig 50 euro rekenen. Als je een felle kleur wil is de kans flink dat ze er eerst wat peroxide in gooien en er dan overheen kleuren. Maar ik zou de vestiging naar keuze eerst bezoeken/op bellen om te zeggen/laten zien wat je wil en om een prijsopgaaf vragen. Dit werkt denk ik het beste.


    No growth of the heart is ever a waste