• Heey ik heb ff jullie wijze raad nodig!!!!
    nee ik zoek geen aandacht ik weet gewoon niet wat ik hier van moet denken;
    Ik heb een hele goede vriend!Ryan*.We doen echt veel leuke dingen enzo.In de klas ook als ik met iets bezig ben gaat hij zo over mijn hand [ja we zitten naast elkaar!] en iets in mijn shrift schrijven.[doe ik lekker terug!:P]en zo zijn hand op mijn bovenbeen leggen enzo.En dat doet hij vooral als zijn ex erbij zit.Deze week had ik hem zo een klap gegeven[was heel irri aan het doen en toen; Pats(A)]Toen bij Nederlands zei hij niks en toen was de les klaar toen zei hij; "Nou wil ik wel een kusje hoor!"[O.o]Hij roept altijd als hij voorbij fiets; "Lekker Ding!"Nou gisteren kwam hij met mij op één stoel zitten om film te kijken![0.o]en soms doet hij zo kut...en afstandig tegen mij!!okee omdat er gevraagt werd om voorbeelden als hij chagie is;
    -negeerd mij.
    -reageerd het op mij af[dus met zijn bek!]
    -soms echt dissend doen tegen mij.
    -kutgrapjes vertellen over zijn ex...[is een vriendin van mij!]
    NOG meer voorbeelden??
    Weet iemand wat hij nou heeft?

Is hij verliefd op mij of ben ik gewoon een van zijn BF's??

* om privé reden andere naam gegeven.

In inder geval bedankt!!

xX

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

xD ik ga hem niet op de bek nemen omdat ik niet op hem ben...en ik al een vriend heb!:P

xX

misschien vind je dit een kutopmerking, maar volgensmij wil je gewoon horen dat hij je leuk vind?
    als iedereen zegt dat ze bf denken wil je dit niet accepteren en blijf je doorvragen;
    maar vraagt die jongen haar dan als ze hem perongeluk uit reflece een klap heeft gegeven; "Mag ik een kusje?"
    en soms doet hij echt zo kut!>.<(laat ik maar geen voorbeelden opnoemen!)
    als die der niet bij is doet hij ook zo..
    als zijn zus der bij is doet hij zo ook...maar dan toch nog wat anders..maarja.

etc.. sorry is t niet zo is maar zo komt t wel op me over?

nee dat wil ik juist niet horen omdat ik gewone vriendschap belangrijker vindt...maar soms vraag ik dat me gewoon af!

oke.
    maar vraag dan niet door als mensen zeggen wat je wilt horen. dat komt echt vreemd over.

oke.
    maar vraag dan niet door als mensen zeggen wat je wilt horen. dat komt echt vreemd over.
    ze vraagt toch niet door?

We're all going to hell, and I am driving the bus

ah meisje .

bij mij en mijn bf was het heus ook zo hr XD
    nog ietsje erger,, (A) ik laat de details maar weg XD

Mrjaa, ze is gwn mn bestie en dar ben ik blij om ook, ik ben verliefd op laura, maar ik wil dr niet kwijt ofzo ^^

We're all going to hell, and I am driving the bus