• Ik ben op zoek naar een nieuwe parfum, maar ik wil iets dat niet getest is op dieren. Heeft er iemand misschien enkele suggesties? Liefst misschien iets wat je zelf ook hebt en goed vindt ruiken of iets wat anderen goed vinden in je omgeving.
    Bedankt! :D


    What would Emma do?

    Ik heb geen idee, maar Weleda is een dierproefvrij merk geloof ik, de Traay ook... Die zijn te vinden vaak in een natuurvoedingszaak. Ik betwijfel alleen of ze ook parfum hebben.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wtf, mensen zijn echt gek in hun achterhoofd om parfum te testen op dieren. Wrm spuiten ze het niet op hun hand ofzo -_-

    Smileypup schreef:
    Wtf, mensen zijn echt gek in hun achterhoofd om parfum te testen op dieren. Wrm spuiten ze het niet op hun hand ofzo -_-

    Die testen zijn om na te gaan of de stoffen in de parfum je huid niet beschadigen, niet om te ruiken of ze goed zijn. Daarom doen ze het niet op hun hand. Ik keur het niet goed hoor, dat ze het op dieren testen.

    OT: Sorry, ik heb geen idee.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee. Ik had daarnet even voor je Google afgezocht, maar niet echt iets wat ik kon vinden.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee. Ik had daarnet even voor je Google afgezocht, maar niet echt iets wat ik kon vinden.


    Dat heb ik ook al eens gedaan, maar ik zoek vooral mensen met ervaringen, die een aanrader hebben :)


    What would Emma do?