• En daar heb ik (voor de 3e keer, 1x in het AFAS Circus Theater en nu 2x in het Victoria Apollo Theatre) de musical Wicked gezien.
    Na de musical gingen we naar de artiestenuitgang om daar handtekeningen te verzamelen. Jammer genoeg speelde mijn favoriete musicalacteur, Jeremy Taylor, niet mee omdat hij op vakantie is; maar ik ben wel met zijn vervanger, Matthew Croke, op de foto gegaan en ik heb zijn handtekening, wat ik echt ontzettend gaaf vind.

    Toen Matthew weg was, bleef het een tijdje rustig bij de uitgang. Of nou ja, er kwamen wel mensen uit, maar die hoorden er niet bij volgens sommige mensen, dus daar hadden we niks aan gevraagd qua handtekeningen of foto's. Toen ik door het raampje keek, zag ik Sam Lupton aan komen lopen. Ik moest echt mijn best doen om niet te gaan gillen, en ik heb helemaal hyper zijn handtekening gevraagd en toen nog een beetje rustig geworden voor de foto.
    Sam Lupton is mijn tweede favoriete musicalacteur, en omdat ik steeds bleef in- en uitzoomen op de foto's die iedereen met hem heeft en zijn gezicht bleef screenshotten en hem schattig vond, heb ik mijn username veranderd naar Lupton.

    Dus nu geen blauwe olifant meer, Elefant -> Lupton



    Voor wie de foto wil zien:



    ik vind het wel ontzettend jammer dat die twee "vriendinnen" die me de hele tijd al in de steek lieten, wel weer per sé bij mij op de foto moesten gaan staan en niet eventjes konden wachten tot mijn foto gemaakt was. Nu is ie vanuit een heel andere hoek en alles :c vind ik best wel jammer, maar ik mag niet klagen, WANT IK HEB DE HANDTEKENING VAN EN IK STA OP DE FOTO MET SAM LUPTON


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nice! Ik heb enkele jaren geleden Wicked gezien in Londen ^^
    Vorige keer heb ik Matilda en Book of Mormon gezien (echt een aanrader, Matilda iets minder) en volgende keer weet ik nog niet welke ik ga kijken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vriendin van mij is een keer (letterlijk) in Londen tegen Robert Downey Jr. aangelopen. ^^
    En een andere vriendin (die nu in londen zit) kwam de acteur tegen dje Heimdal speelt in Thor. Die liep zo langs haar school langs hihi


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha:) mooie foto

    Wie ben jij eigenlijk op de foto


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Haha:) mooie foto

    Wie ben jij eigenlijk op de foto


    Die met de gele jas haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly