• Ik was wat met SPECS aan het praten over sport en hardlopen, tot we erop kwamen dat we beide buiten willen gaan lopen. Ze bedacht zich dat het wel leuk zou zijn als we tegelijk zouden gaan en eerlijk gezegd vond ik het een super idee omdat ik anders geen motivatie heb tegenwoordig. Nu kwam ze ook met het idee om een soort loopgroepje op Q op te richten, van mensen die op dezelfde tijd afspreken om te gaan rennen en elkaar zo motiveren. Nu ren je alleen op hetzelfde tijdstip en niet met elkaar, maar toch kan het behoorlijk motiverend zijn. Het is dan ook leuk om je rondje en tijd te posten en het te vergelijken met anderen hoever je bent. ;3
    Nu vroeg ik me af of er interesse in is, maar dan wel van mensen die zich aan die afspraken gaan houden als ze gemaakt worden en niet constant afzeggen, alleen als ze echt een goede reden hebben. Geen mensen die dus al na 2 weken afhaken, want dat is heel lullig voor de mensen met wie je afgesproken hebt om te rennen, het is dus best een verantwoordelijkheid.


    Your make-up is terrible

    Ik ben persoonlijk meer van de krachttraining en gewone fitness en fietsen dan het hardlopen, maar ik wil wel even zeggen dat ik dit een heel leuk initiatief vind. Ik wens jullie alvast veel succes!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 23:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het een heel leuk idee voor de mensen die graag willen gaan beginnen met hardlopen. Ik zelf zou er niet aan mee doen omdat ik nauwelijks tijd heb en ik echt een hekel heb aan hardlopen. Ik hou het bij judo en krachttraining. En de verplichtte conditietraining.


    "Ignite, my love. Ignite."

          Leuk initiatief! Ik denk er nog even over aangezien ik al een tijdje wil beginnen met hardlopen maar problemen heb met mijn knieën en enkels. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yaritza schreef:
          Leuk initiatief! Ik denk er nog even over aangezien ik al een tijdje wil beginnen met hardlopen maar problemen heb met mijn knieën en enkels. :c


    Kijk maar dat is dus echt een goede reden voor af te halen na een of twee keer als het niet lukt.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een super tof idee.
    ik riep altijd ik ga hardlopen maar door problemen lukt het niet. Ik wil wel mee doen maar ik kan door mijn knieen nog niet echt hardlopen. Eerst flink bij de fysio traiben en dan de sportschool in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oeh dit is erg leuk! Ik heb mijn motivatie gevonden bij een atletiekclub dus ik weet niet of ik nog tijd heb voor dit mee ook.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yaritza schreef:
          Leuk initiatief! Ik denk er nog even over aangezien ik al een tijdje wil beginnen met hardlopen maar problemen heb met mijn knieën en enkels rug. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben 3 keer begonnen in verspreiding van 3 jaar. Maar ik maak het nooit af. :'D


    wat was dit ookalweer

    Belg. Dus een beetje moeilijk om naar Nederland te komen ervoor. (:
    Wees gerust, je mist niets. Op mijn tempo, mij ben je beter kwijt dan rijk. Veel succes! Ik hoop dat je nog wat mensen kan vinden!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hmm, sounds tempting.
    Zeker omdat ik weet dat ik na mijn examens geen flikker uit ga voeren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Histoire schreef:
    Belg. Dus een beetje moeilijk om naar Nederland te komen ervoor. (:
    Wees gerust, je mist niets. Op mijn tempo, mij ben je beter kwijt dan rijk. Veel succes! Ik hoop dat je nog wat mensen kan vinden!


    We spreken niet met elkaar af, alleen om op hetzelfde moment te gaan lopen. 8D Staat in de beginpost. Dus iedereen kan meedoen, van overal.


    Your make-up is terrible

    Locksley schreef:
    Ik ben persoonlijk meer van de krachttraining en gewone fitness en fietsen dan het hardlopen, maar ik wil wel even zeggen dat ik dit een heel leuk initiatief vind. Ik wens jullie alvast veel succes!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het een heel leuk initiatief! Ik ga sinds vorige week ook weer lopen, alleen is het moeilijker voor mij om hieraan mee te doen. Ik heb namelijk al vijf zwemtrainingen per week, waarvan vier 's avonds, dus die vier dagen ga ik sowieso al niet lopen. Woensdag hangt voornamelijk af van mijn schoolwerk en zaterdag en zondag ga ik ook niet als ik die dag/de dag erna wedstrijd heb. Dus met mij een dag/moment afspreken is best moeilijk. :') Maar ik wens jullie veel succes toe! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vorig jaar liep ik vier keer in de week hard, maar door mijn examens ben ik gestopt. Ik wil graag meedoen want ik kan wel wat motivatie gebruiken om het weer op te pakken.


    Can't control my second personality

    Voor de mensen die mee willen doen, ik heb een topic gemaakt!


    Your make-up is terrible