• Goedemiddag Q-ers!

    Haast elke ochtend eet ik cornflakes met chocolade erin van Kellogs. Op de achterkant van de doos stond informatie over een actie waarbij je drie codes moest hebben (1 code per doos) en je een gratis lepel kon aanvragen met je naam erop. Aangezien ik dus altijd Kellogs eet in de ochtend, was het voor mij om zoveel codes te bemachtigen niet zo lastig. Mijn moeder heeft voor mij een lepel aangevraagd met mijn naam erop. En ja hoor.. vandaag heb ik de lepel binnen! *O*

    Aanschouw mijn leuke lepel:




    Hebben jullie weleens wat gratis aangevraagd via het internet?


    Pretty is just a pretty word.

    Super leuk! (:

    Ik ga het ook aanvragen, want ik heb namelijk ook drie dozen. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat is echt gaaf!
    Ja, constant, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Dankjewel, Qingsel! Haha, dan matchen we. :Y)

    Wat voor dingen vraag je bijvoorbeeld aan, Nikki? ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Oh leuk, haha *O*


    -

    Velleity schreef:
    Dankjewel, Qingsel! Haha, dan matchen we. :Y)

    Wat voor dingen vraag je bijvoorbeeld aan, Nikki? ^^


    Er was zo'n site waar je allemaal gratis samples kon aanvragen, waaronder kattenvoer en dan kreeg je ook echt doosjes met kattenvoer. ;3 Ook wel eens parfum of etenswaren.


    Your make-up is terrible

    Nice! Hij ziet er mooi uit! ^^

    Een huisgenoot van mijn vriend had ook zo'n Kellogs lepel aangevraagd met de naar Simonator (hij heet Simon). Kellogs zei alleen dat het niet mogelijk was, beetje jammer. Hij moest zelfs nieuwe pakken kopen om opnieuw zo'n lepel aan te vragen.

    Ik heb overigens nooit iets gratis aangevraagd via internet, maar ik heb wel ooit eens meegedaan aan prijsvraag en toen gewonnen (:
    Ik was het op het moment ook gewoon totaal vergeten en toen ik thuis kwam van school was ik zeer verrast. Mijn moeder zei ook: "Sofie, heb je soms iets besteld zonder onze toestemming? Je hebt namelijk een geshipt pakketje gekregen." Ik wist eerst niet meer wat het was, maar toen herinnerde ik me die prijsvraag weer en toen dacht: Dat méén je niet! En toen was ik heel blij (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    (...)

    Er was zo'n site waar je allemaal gratis samples kon aanvragen, waaronder kattenvoer en dan kreeg je ook echt doosjes met kattenvoer. ;3 Ook wel eens parfum of etenswaren.


    Welke sitee? :3


    En gaaf, Annie. Een lepel met je naam erop! Ga je wel gebruiken voor je Kellogs ontbijt, toch? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjewel, Gaily! *O*

    Die samples vind mijn moeder ook helemaal geweldig om aan te vragen, Nikki. :'D

    Ah, Sofie. Flink balen voor die vriend. Simonator, hoezo mocht dat niet? Het is geen scheldwoord of iets dergelijks? Wel leuk dat je ooit een prijsvraag hebt gewonnen! Wat heb je daarbij gewonnen?

    Haha, Yolanda. Ja, ik ga mijn lepel zeker gebruiken bij mijn ontbijt. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 17:40 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn moeder dus ook, nadat ze leerde hoe het moest, haha. 8D

    @Yolanda; typ gratis proefmonsters in op Google en je krijgt er 100.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mijn moeder dus ook, nadat ze leerde hoe het moest, haha. 8D

    @Yolanda; typ gratis proefmonsters in op Google en je krijgt er 100.


    Ghehehe oke, oke x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Velleity schreef:
    Dankjewel, Gaily! *O*

    Die samples vind mijn moeder ook helemaal geweldig om aan te vragen, Nikki. :'D

    Ah, Sofie. Flink balen voor die vriend. Simonator, hoezo mocht dat niet? Het is geen scheldwoord of iets dergelijks? Wel leuk dat je ooit een prijsvraag hebt gewonnen! Wat heb je daarbij gewonnen?

    Haha, Yolanda. Ja, ik ga mijn lepel zeker gebruiken bij mijn ontbijt. :Y)

    Geen idee, er werd gezegd dat het niet mogelijk was. Kan trouwens ook zijn dat hij "The Simonator" had, maar dan zie ik nog het probleem niet. Mijn vriend heet ook Jan Willem, zou dat dan ook niet mogen?

    Een Harry Potter pakket van de zesde film. Een aantal speciale verzamelkaarten, de zesde film en een notitie/schetsboek.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, leuke lepel! ^^ Jammer dat ik nooit meer cornflakes eet. :3

    Ik heb ooit een gratis proefpakketje maandverband besteld, maar dat was niet voor mezelf. :'D Twee jongens waren me constant aan het plagen, dus heb ik hun adres opgezocht en zo'n pakketje besteld op hun naam (met 'mevrouw' er ook gewoon voor, lol). Bij de ene is het toegekomen, bij de andere jammer genoeg niet. Maar ik vond het echt een geweldige zet, haha. :Y) Ze zeiden dat ze me terug zouden nemen, maar ik heb voorlopig nog niets in m'n bus gehad. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat leuk Sofie! (:

    Melissa, dat is echt een goede. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Omg Melissa :') dat is geweldig!

    Mijn lepel is besteld. :Y) Binnen de 90 dagen kan ik het verwachten. HAHAHA. Lol.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Omg Melissa :') dat is geweldig!

    Mijn lepel is besteld. :Y) Binnen de 90 dagen kan ik het verwachten. HAHAHA. Lol.

    Ik verwacht een foto van je als die binnen is. :'D


    Pretty is just a pretty word.