• Hoi allemaal.

    Sinds mijn geboorte heb ik vlak boven mijn borst een moedervlek die wat hoger is. Sinds een tweetal jaren heb ik dat het in de zon jeukte. Ik maakte me dus snel zorgen over wat het kon zijn. De dokter had ernaar gekeken en het bleek goed aardig te zijn. Nu blijft het echter jeuken en noem maar op dus voor de vakantie heb ik een afspraak met de dokter gemaakt om het weg te laten halen. Het is een wrat en moedervlek ineen. Nu ben ik nogal nerveus voor volgende week omdat ik echt niet weet wat ik moet verwachten hiervan. Het is gewoon bij de dokter en ik vermoed een verdovend prikje en dan weet ik het niet.

    Om mezelf gerust te stellen vroeg ik me af of iemand hiermee ervaring heeft en er wat over kan vertellen wat ze doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb hetzelfde gehad op mijn rug en dat hebben ze weggesneden. De dokter heeft dit bij mij zelf gedaan. Ik kreeg eerst een verdovende prik en daarna hebben ze het weggesneden. Ik heb er zelf helemaal niks van gevoeld. Vervolgens is het gehecht en daarna moest de huid zich herstellen. Wat ik je vooral als tip kan geven: zorg ervoor dat er geen druk komt op het sneetje, want dan kunnen de hechtingen losschieten. En als je in de zon loopt met dit wondje, moet je heel goed opletten. Als het namelijk bruin wordt, kan het een heel lelijk litteken worden. Bij mij is het (volgens anderen, ik kan het zelf nauwelijks zien) mooi genezen en zie je er nauwelijks iets van.


    Deep inside, I've never felt alive

    Locksley schreef:
    Ik heb hetzelfde gehad op mijn rug en dat hebben ze weggesneden. De dokter heeft dit bij mij zelf gedaan. Ik kreeg eerst een verdovende prik en daarna hebben ze het weggesneden. Ik heb er zelf helemaal niks van gevoeld. Vervolgens is het gehecht en daarna moest de huid zich herstellen. Wat ik je vooral als tip kan geven: zorg ervoor dat er geen druk komt op het sneetje, want dan kunnen de hechtingen losschieten. En als je in de zon loopt met dit wondje, moet je heel goed opletten. Als het namelijk bruin wordt, kan het een heel lelijk litteken worden. Bij mij is het (volgens anderen, ik kan het zelf nauwelijks zien) mooi genezen en zie je er nauwelijks iets van.
    dankje voor je reactie. Het is bij mij omdat ik geen info heb gehad weet ik niet wat ik kan verwachten. Druk erop zal goed komen. Het zit ver boben mijn bh maar onder het shirt randje. Dus dan kan ik het goed beschermen van de zon. Dankjewel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan