• • Camp Promise •




    Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn.






    • R O L L E N •

    Guys

    Guarnere - Steven "Seve" Anatoly Tipper
    Solitaire - Joshua Thomas Miller
    Lucious - Cristiano Adan el Amrani
    Conaway - Roman Alexander Ciccone
    Raccoon - Zachary James Crawford
    MeganKM - Alexander Gabriel McCourtney
    Bomer - Ethan Williams
    Raccoon
    GusWaters - Evan Harlow

    Girls

    Donnie - Igone Delverre
    Guarnere - Quinsialyn "Quin" Alyona Tipper
    GusWaters - Laurel Rose Thomson
    Lucious - Audrey "Rey" Andreia DiAngelo
    Conaway - Aria Destiny Grey
    Aleatory - Bryanna Neasa Devent
    MeganKM - Eléonore Elisabeth McCourtney
    ElzTheKiller - Kimberley Rose
    901FreeAtLast - Shannon Roselyn Levesque
    Xemerius - Dulcina 'Dulce' Graciela Araújo de Santigo
    Timlin - Lucille "Luci" Taylor DiAngelo
    Bomer - Michelle Davidson
    AnneSofya - Charleigh Crystal Ashton (Char)
    SocioPaths

    • I N V U L L I J S T •

    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis van de ouder(s) op dit kamp + welke ouder:
    Extra:



    • R E G E L S •


    • Geen perfecte personages, iedereen heeft goede en slechte kanten.
    • Reserveringen blijven 4 dagen staan. Meldt het als je langer de tijd nodig hebt.
    • Denk eerst goed na voordat je mee gaat doen, ik heb liever niet iemand die er na 2 posts mee stopt.
    • Wees realistisch.
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • Geen ruzie, vecht dat maar uit in jullie gb. Binnen de RPG mag het natuurlijk wel.
    •.Alleen ik open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 22:17 ]

    Donnie schreef:
    Oh wat leuk dat Evan op jongens valt. Is eens wat anders. (:

    Bedankt, vond het zelf ook wel een leuk idee (kwam er op dankzij de gifs)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mag ik een jongen? Sinds er al zoveel meiden bij zitten :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Er staat trouwens een foutje in de beginpost bij mijn personage. Het is Igone en niet 'Gone' (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Tuurlijk! En heb ik ook al opgemerkt, ik zal het vanavond veranderen.

    MeganKM schreef:
    Tuurlijk! En heb ik ook al opgemerkt, ik zal het vanavond veranderen.


    Dankjewel!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Mijn excuses :)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 16:41 ]

    MeganKM schreef:
    Meisje is goed voor mij!


    Okay c:
    Mijn personage staat er zo op! :)

    Naam: Charleigh Crystal Ashton (Char)
    Leeftijd: 17 jaar en 8 maanden.
    Nationaliteit: Charleigh heeft Engels, Amerikaans en Spaans bloed in zich.
    Innerlijk: Tot Char een jaar of zeven was, heeft ze les gehad van haar 'nanny' , gewoon thuis. Dit kwam doordat de ouders van Char nog bezig waren met het afmaken van hun wereldreis. Daarna besloten de ouders van Char om in Engeland te settelen, maar dit heeft ook niet heel lang geduurd. Toen Char klaar was met de basisschool, zijn ze naar Amerika verhuisd. Door het vele reizen en het wat alternatiever leven, is ze een meisje wat niet veel luxe heeft en nodig heeft. Omdat ze veel heeft gereisd en steeds opnieuw vrienden moest maken, is ze erg sociaal. Ze maakt snel contact en vindt dit ook makkelijk, ze vindt het wél heel moeilijk om zich aan iemand te hechten, omdat ze nooit heeft geleerd om zich aan iemand anders dan haar ouders en haar nanny te hechten. Verder is ze ook een heel eerlijk meisje, ze zal altijd haar mening eerlijk geven en nooit tegen je liegen, maar hierdoor kan ze soms ook een beetje hard en harteloos uit de hoek komen, terwijl ze eigenlijk een heel kwetsbaar meisje is.. Hoewel ze eerlijk is, stelt ze vertrouwen en betrouwbaarheid boven eerlijkheid. Op het moment dat je haar iets in vertrouwen verteld, zal ze dit ook nooit tegen iemand anders zeggen.
    Char heeft veel gereisd en had niet overal moderne apparatuur om zich heen. Haar ouders maken en draaiden wel altijd veel muziek toen ze klein was en dit heeft ze van hen overgenomen. Ze heeft gitaar leren spelen op de oude gitaar van haar moeder en piano op de oude piano van haar opa (in Engeland). Ook zingt ze. [muzikaal] Sinds haar ouders zijn overleden (auto-ongeluk), maakt ze niet zoveel muziek meer en heeft ze niet meer gezongen. Ze uit haar emotie door middel van dans, ze kan namelijk heel goed kletsen en gezellig zijn, maar praten over problemen doet ze alleen met mensen die ze vertrouwd.
    Wat Char ook heeft geleerd door het vele reizen, is avontuurlijk zijn. Nieuwsgierig zijn naar nieuwe culturen en andere mensen. Ze is dus graag bezig met het ontdekken van nieuwe dingen/mensen en erg nieuwsgierig. Door haar enthousiasme hierin, kan ze soms nogal roekeloos en impulsief zijn. Al het reizen heeft dus veel invloed gehad op de ontwikkeling van Char, ze kent hierdoor veel soorten muziek en kent ook veel verschillende keukens.
    En als laatste: Char heeft nogal een eigen willetje[eigenwijs], ze doet wat zij wil en je kunt haar moeilijk iets opleggen. Wanneer ze iets heeft bedacht en in haar hoofd heeft, kun je haar moeilijk van dat idee afbrengen.
    Oh en wat Char absoluut níet is: Handig met laptops/computers, alleen het hoognodige weet ze. Ze is ook geen sportfanaat, ze heeft een goede basisconditie, doordat ze vaak op avontuur uit gaat in de natuur, maar ze doet niets aan sporten. Handig is ze ook niet bepaald, je zou zelfs kunnen zeggen dat ze een beetje klunzig is, maar dat maakt haar ook wel schattig. Verder heeft ze weinig geduld.

    Uiterlijk: Met haar 1,63m is ze Char niet echt lang. Ze weegt een krappe 50 kilo en is smal gebouwd. Ze vindt dit zelf niet zo fijn, ze was liever wat langer en wat vrouwelijker geweest, maar het is wat het is. Haar haren zijn heel donker bruin met een heel lichte slag en laagjes in haar haren. Haar ogen zijn van normale grootte en hebben een blauwe kleur, die soms groen/blauw lijken te zijn en soms grijs/blauw. Ze heeft scherpe, bruine wenkbrauwen. Haar lippen zijn van normale 'volheid' en zachtroze van kleur. Haar neus is klein en schattig. Haar gezicht is ovaalvormig. Ook heeft ze een lichte huid, die snel een tintje donkerder wordt, ze verbrandt niet zo snel. Make-up draagt ze zelden.
    Char zul je vaak vinden in makkelijke kleding, zonder al te drukke prints, maar wel met verschillende stoffen. Ze is een fan van skater-rokjes en skinny-jeans, maar ook boyfriend-jeans en shortjes vindt ze fijn, zolang ze zich maar goed kan bewegen. Ze draagt daarop vaak een crop-top of (oversized) tank-top met een jasje of een vest(je). Als schoenen draagt ze vaak simpele sneakers. Jurkjes draagt ze zelden, ze vindt gewoon dat ze daar het figuur niet voor heeft. Haar haren draagt ze meestal los.



    Geschiedenis van de ouder(s) op dit kamp + welke ouder: De ouders van Charleigh waren allebei hippies en vonden het kamp een geweldige gelegenheid om allerlei nieuwe dingen te ontdekken en te ervaren en omdat het ook nog eens midden in de natuur is: een geweldige manier om dicht bij 'Moeder aarde te zijn'. Toen de ouders van Charleigh ouder werden, zijn ze ook van het hippie zijn afgekomen, maar ze hebben wel de lichte invloed van het hippie zijn doorgegeven aan Char. De ouders van Char hebben elkaar ook ontmoet op dit kamp, ze zijn er vijf keer geweest. Omdat Char zoveel geweldige verhalen heeft gehoord van haar ouders, is ze gaan nadenken om dit zelf ook te gaan beleven. Toen haar ouders een half jaar terug zijn overleden, wist ze zeker dat ze dit kamp wilde gaan doen, om te beleven wat haar ouders ook hebben beleefd. En heel misschien, ook wel verliefd te worden.

    Extra: Char is back-to-basic: Ze is vegan. Ook is ze niet heel goed met moderne apparatuur zoals Ipads en dergelijke, maar ze heeft wel een Samsung Smartphone en heeft niet onder een steen geleefd: Ze is dus wel modern. Als hobby heeft ze dansen en op avontuur uitgaan. Ze neemt vaak haar fototoestel mee (een oude polaroid) om foto's te maken van nieuwe plaatsen waar ze komt, deze plakt ze dan op in een fotoboek en dan schrijft ze er een brief bij die voor haar ouders zou zijn geweest. Als oud-hobby had ze muziek maken, maar soms heeft ze nog wel de neiging om dit te doen, maar ze heeft tot nu toe de 'kracht' nog niet gevonden om het op te pakken. Ook is Char al klaar met de middelbare school, ze wilde verder studeren, maar heeft dit niet gedaan en wil na dit kamp op een wereldreis, net zoals haar ouders hebben gedaan.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 15:34 ]

    -

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 21:17 ]


    I just caught the wave in your eyes

    -

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 21:17 ]


    I just caught the wave in your eyes