• Gisteren was ik het officiele geillusteerde boek bij de Twilight saga aan het doorzoeken naar de stamboom van het wolfpack van La Push en toen ontdekte ik dus dat er niet in staat wie nou de halfbroer van Embry is. Want Embry kan wel in een wolf veranderen, maar dit heeft hij niet van zijn moeder en dus moet hij het van zijn vader hebben. Maar nieuwsgierig als ik ben, wil ik eigenlijk wel weten wie de halfbroer is en/of hij überhaupt wel een halfbroer heeft. Misschien had zijn moeder wel een relatie met iemand anders dan Billy Black, Joshua Uley of Quil Ateara IV.

    Dus ik ben benieuwd wat andere mensen denken.

    Bij de stamboom viel het mij trouwens op dat iedereen van beide packs bijna ook familie is van iedereen.

    Wie is de halfbroer van Embry?

    0.0% (0 stemmen)
     
    Jacob Black

    50.0% (2 stemmen)
     
    Sam Uley

    50.0% (2 stemmen)
     
    Quil Ateara V

    0.0% (0 stemmen)
     
    Hij heeft geen halfbroer


    Physics is awesome

    Ik heb het even nagezocht op de wikia en daar wordt dit gezegd; "Embry's phasing points to his Quileute descent through his father since his mother, Tiffany Call, was from the Makah tribe. His father was assumed to be Billy Black, Quil Ateara IV, or Joshua Uley as the shape-shifting traits are inherited only within the Quileute tribe. In The Twilight Saga: The Official Illustrated Guide, his name exists on the Uley family tree, which indicates that he is most possibly Joshua Uley's son." (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb dat boek nog nooit volledig gelezen, maar het is wel erg interessant inderdaad!:3 Vreemd trouwens dat het er niet bij staat, dat ga ik me eens bekijken.:3 als je er over nadenkt is het trouwens niet zo vreemd dat ze allemaal ergens familie zijn, tenslotte stammen ze uiteindelijk allemaal af van Taha Aki.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 14:43 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Gunnulfsen schreef:
    Ik heb het even nagezocht op de wikia en daar wordt dit gezegd; "Embry's phasing points to his Quileute descent through his father since his mother, Tiffany Call, was from the Makah tribe. His father was assumed to be Billy Black, Quil Ateara IV, or Joshua Uley as the shape-shifting traits are inherited only within the Quileute tribe. In The Twilight Saga: The Official Illustrated Guide, his name exists on the Uley family tree, which indicates that he is most possibly Joshua Uley's son." (:


    Dat klinkt aannemelijk. Maar Seth en Leah staan bij de Clearwater familieboom terwijl ze ook bij de Black en Uley familie horen.


    Physics is awesome

    SPECS schreef:
    Ik heb dat boek nog nooit volledig gelezen, maar het is wel erg interessant inderdaad!:3 Vreemd trouwens dat het er niet bij staat, dat ga ik me eens bekijken.:3 als je er over nadenkt is het trouwens niet zo vreemd dat ze allemaal ergens familie zijn, tenslotte stammen ze uiteindelijk allemaal af van Taha Aki.


    Dat was het eerste wat ik deed toen ik hem had, behalve het interview van Stephenie Meyer. Ik heb gezocht, maar niet gevonden. Aan de andere kant het duurde ook vijf minuten voordat ik het stuk over inprenten weer had gevonden.

    Maar wat ik dan wel vreemd vind is dat Leah verliefd werd op Sam en omgekeerd, ze zijn immers wel familie van elkaar. Ik weet dat het voorkomt, maar toch.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat klinkt aannemelijk. Maar Seth en Leah staan bij de Clearwater familieboom terwijl ze ook bij de Black en Uley familie horen.


    Ik heb het boek ook (al drie à vier jaar) in mijn kast staan maar heb het nooit echt gelezen, dus ik kan je niet aanwijzen waar je het antwoord eventueel zou kunnen vinden, en dit leek me de beste oplossing. Ik heb geen idee hoe Stephenie Meyer dat heeft bedacht, al is het inderdaad wel vreemd.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ik heb het boek ook (al drie à vier jaar) in mijn kast staan maar heb het nooit echt gelezen, dus ik kan je niet aanwijzen waar je het antwoord eventueel zou kunnen vinden, en dit leek me de beste oplossing. Ik heb geen idee hoe Stephenie Meyer dat heeft bedacht, al is het inderdaad wel vreemd.


    Inderdaad, het is raar. Maar misschien staat het wel in Midnight Sun (het boek Twilight, maar dan vanuit Edwards perspectief, ik hoop echt dat ze die nog eens uitbrengt) of ze houdt het gewoon geheim.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Inderdaad, het is raar. Maar misschien staat het wel in Midnight Sun (het boek Twilight, maar dan vanuit Edwards perspectief, ik hoop echt dat ze die nog eens uitbrengt) of ze houdt het gewoon geheim.


    Maar dat is juist het mooie van schrijven, lezen en boeken: je moet je fantasie openstellen!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar dat is juist het mooie van schrijven, lezen en boeken: je moet je fantasie openstellen!(:


    Dat is ook mooi aan schrijven, lezen en boeken, maar mijn nieuwsgierigheid is wel groot. Dus dit soort dingen wil ik het liefste wel weten.


    Physics is awesome