• Hoi iedereen,

    Ik had sinds september 2 gerbils. Gisteren zijn we naar de DA geweest omdat Clyde er duf uitzag. Ze had wat verstopte darmpjes en we hadden medicatie meegekregen. Ik was er zeker van dat ze er bovenop zou komen, dus ik was er totaal niet op voorbereid dat ze deze morgen dood in haar kooitje lag. Ik vond het vreselijk, en nu: wat met Bonnie? Gerbils zijn zulke sociale diertjes, dus het lijkt me logisch dat ze een nieuw maatje nodig heeft. Bonnie is redelijk dominant, dus moet ik dan een dominant diertje zoeken die niet bang voor Bonnie is en haar de baas kan, of juist een watje als Clyde? Dit zijn mijn eerste gerbils en ik heb veel gelezen over dieren koppelen, maar nog nooit gedaan dus.

    Zou ik een zelf een nieuw maatje voor Bonnie zoeken of haar nog goed verwennen voor de rest van haar leven? Of haar weggeven aan iemand anders met gerbils zodat ze toch nog een fijn leven heeft?

    Alvast bedankt,
    Amphiro

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 12:22 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Omg, heb je je gerbils Bonnie en Clyde genoemd? Dat is echt zo awesome.

    Ik zou trouwens een nieuw maatje voor Bonnie zoeken.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Je kunt een nieuw maatje zoeken voor Bonnie, maar je moet ze dan wel koppelen en niet meteen bij elkaar zetten. Dat kan fout aflopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nieuw maatje zeker weten.