• Ik wou graag jullie advies vragen.

    Ik ga 5 juni mijn haar kort laten knippen (onderaan staat een foto van mijn haar en het haar dat ik graag wil hebben). Daarnaast wil ik ook graag mijn haar weer verven. Het probleem is een beetje, welke kleur? Ik moet eigenlijk een keuze maken tussen gewoon weer zwart, wat ik normaal heb, of een hele opvallende kleur. (grijs, blauw, groen, roze, paars). Deze kleuren worden dan echt wel licht. Denk aan suikerspin roze en lichtblauw, licht groen. Behalve dan paars, dat zou waarschijnlijk iets donkerder worden.
    Mijn eigen gevoel is dat gekleurd niet mooi staat bij kort haar, maar aan de andere kant lijkt het mij ook wel weer leuk! Daarnaast is mijn verf er nu zo goed als uit, en is het weer bruin. Waardoor ik het makkelijker kan bleken en kan kleuren. (en dat gaat natuurlijk minder snel als ik het eerst nog zwart verf.)

    Mijn vraag is dus eigenlijk, zal ik mijn haar zwart of echt gekleurd verven?

    Dit ben ik. (Logisch, hehe.)


    En dit is hoe ik mijn haar uiteindelijk wil knippen.


    Danmarks Dynamite.

    Zelf zou ik zwart denk ik het mooist vinden. Maar nu het toch makkelijker is om eens voor een nieuwe kleur te gaan, waarom niet? ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Zelf zou ik zwart denk ik het mooist vinden. Maar nu het toch makkelijker is om eens voor een nieuwe kleur te gaan, waarom niet? ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naja weet wat ik mooi vind zo paars maar dan rood achtig zo bij kort haar is het mooi staan bruin en zwart vind ik leuke en naturel kleurtjes
    Waarom zou je is niet een ander fel kleurtje proberen of 1 plukje blauw en de rest zwart of bruin is ook mooi

    Natuurlijk is het jou keuze! Laat je weten wat het word?

    ;)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Er zijn veel uitwasbare kleuren te koop, die zou je eerst kunnen proberen voordat je je haar permanent verft.
    Ik denk dat kleur ook erg leuk kan staan bij een kort kapsel.

    Awilix schreef:
    Er zijn veel uitwasbare kleuren te koop, die zou je eerst kunnen proberen voordat je je haar permanent verft.
    Ik denk dat kleur ook erg leuk kan staan bij een kort kapsel.


    wat was dit ookalweer

    Lichte kleuren zijn geweldig maar, en dat zeg ik uit ervaring (oeps), als je van de kleur die je nu hebt naar wit wilt - wat wel moet om de 'rare' kleur te gaan die je wilt - zal je haar dat niet leuk vinden. Je zult dat sowieso in etappes moeten doen en niet in één keer, want dan gaat het afbreken. (Again, ervaring. Oeps.) Daarnaast gaat een 'rare' kleur er veel sneller uit dan zwart, waardoor je het elke maand moet verven/bijwerken als je het mooi wilt houden.
    Je kunt het natuurlijk altijd proberen aangezien je het toch kort wilt knippen, maar houd er dan rekening mee dat gekleurd haar enorm veel tijd vergt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat kapsel gaat jou zo leuk staan, Gabsie. :9~
    Toch denk ik dat zwart je het beste staat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Blauw lijkt me eigenlijk heel mooi met dat haar

    Awilix schreef:
    Er zijn veel uitwasbare kleuren te koop, die zou je eerst kunnen proberen voordat je je haar permanent verft.
    Ik denk dat kleur ook erg leuk kan staan bij een kort kapsel.


    Dit + je kunt zo ook leuk experimenteren met verschillende kleuren om erachter te komen wat het leukst staat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Meride schreef:
    Naja weet wat ik mooi vind zo paars maar dan rood achtig zo bij kort haar is het mooi staan bruin en zwart vind ik leuke en naturel kleurtjes
    Waarom zou je is niet een ander fel kleurtje proberen of 1 plukje blauw en de rest zwart of bruin is ook mooi

    Natuurlijk is het jou keuze! Laat je weten wat het word?

    ;)


    Ik heb op dit moment ook kleur in mijn haar zitten, soort groen-blauw achtig, maar dat's mis gegaan. Daarom doe ik lieve gelijk mijn hele haar! En ja, zodra het is gelukt, zal ik het hier zeker nog droppen!

    Awilix schreef:
    Er zijn veel uitwasbare kleuren te koop, die zou je eerst kunnen proberen voordat je je haar permanent verft.
    Ik denk dat kleur ook erg leuk kan staan bij een kort kapsel.


    Ja, klopt. Ik ben ook sowieso niet van plan om permanent te doen. Dat heb ik met mijn zwarte haar ook niet.
    Maar dat's inderdaad wel een goed idee. - En oké, dan zal ik jou maar geloven! Haha!


    Gunnulfsen schreef:
    Lichte kleuren zijn geweldig maar, en dat zeg ik uit ervaring (oeps), als je van de kleur die je nu hebt naar wit wilt - wat wel moet om de 'rare' kleur te gaan die je wilt - zal je haar dat niet leuk vinden. Je zult dat sowieso in etappes moeten doen en niet in één keer, want dan gaat het afbreken. (Again, ervaring. Oeps.) Daarnaast gaat een 'rare' kleur er veel sneller uit dan zwart, waardoor je het elke maand moet verven/bijwerken als je het mooi wilt houden.
    Je kunt het natuurlijk altijd proberen aangezien je het toch kort wilt knippen, maar houd er dan rekening mee dat gekleurd haar enorm veel tijd vergt.


    Bedankt voor de tips! Dit is zeker iets om rekening mee te houden! :D

    Nasir schreef:
    Dat kapsel gaat jou zo leuk staan, Gabsie. :9~
    Toch denk ik dat zwart je het beste staat.

    Thank you, Fabie!
    Oké, ik ga je mening onthouden en alles op een rijtje zetten! c:


    Smileypup schreef:
    Blauw lijkt me eigenlijk heel mooi met dat haar


    Dat heb ik vaker gehoord, ja! Blauw lijkt mij ook heel cool!


    Danmarks Dynamite.

    Ik wilde je niet ontmoedigen met mijn comment trouwens, als ik het zo teruglees klinkt het allemaal een beetje negatief.
    Mocht je toch kiezen voor een kleur kan ik je aanraden om je haar blond te verven in plaats van te bleken (wel een lichte kleur blond) en dan met zilvershampoo de geeltinten er uit te krijgen. Dat duurt wat langer dan bleken maar is een stuk gezonder voor je haar. En dan de zilvershampoo combineren met een verzorgend masker zodat je haar niet uitdroogt. Mocht je daar voor kiezen kan ik je een boel dingen aanraden!
    Succes. (: x


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Ik wilde je niet ontmoedigen met mijn comment trouwens, als ik het zo teruglees klinkt het allemaal een beetje negatief.
    Mocht je toch kiezen voor een kleur kan ik je aanraden om je haar blond te verven in plaats van te bleken (wel een lichte kleur blond) en dan met zilvershampoo de geeltinten er uit te krijgen. Dat duurt wat langer dan bleken maar is een stuk gezonder voor je haar. En dan de zilvershampoo combineren met een verzorgend masker zodat je haar niet uitdroogt. Mocht je daar voor kiezen kan ik je een boel dingen aanraden!
    Succes. (: x


    Het was zeker niet onmoedigend! Is juist beter voor mijn haar, dus alleen maar goed! En ik vind het echt fijn al het advies!
    Ik ga dat onthouden met het blonderen en die zilvershampoo! En dat even voorleggen aan mijn schoonzus, die gaat mijn haar verven namelijk!


    Danmarks Dynamite.

    Gunnulfsen schreef:
    Ik wilde je niet ontmoedigen met mijn comment trouwens, als ik het zo teruglees klinkt het allemaal een beetje negatief.
    Mocht je toch kiezen voor een kleur kan ik je aanraden om je haar blond te verven in plaats van te bleken (wel een lichte kleur blond) en dan met zilvershampoo de geeltinten er uit te krijgen. Dat duurt wat langer dan bleken maar is een stuk gezonder voor je haar. En dan de zilvershampoo combineren met een verzorgend masker zodat je haar niet uitdroogt. Mocht je daar voor kiezen kan ik je een boel dingen aanraden!
    Succes. (: x


    Volgens mij kan je je haar helemaal niet echt blond verven zonder het te bleken. Het is gewoon bleek wat je haar blond maakt.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat blauw of paars je wel zou staan (:

    En oeh, je hebt ook een lip piercing =3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bostick schreef:
    Ik denk dat blauw of paars je wel zou staan (:

    En oeh, je hebt ook een lip piercing =3


    Thank you!
    En yes, I do! c:


    Danmarks Dynamite.