Ik ben nu echt even radeloos, en zoek eigenlijk meer een plek om mijn verhaal kwijt te kunnen dat echt advies te krijgen.
Sinds Anderhalf jaar vind ik al een Jongen leuk, ik noem hem even K naast dat waren we ook goede vrienden
In september ben ik erachter gekomen dat hij mij ook leuk vond, en op die manier is het balletje gaan rollen. Helaas is het nooit uitgedraaid op een relatie, maar bleven we om elkaar heen draaien. Maar in Oktober heeft hij mij al laten weten dat hij niet zeker weet of hij mij wel echt leuk vind, hij moest uit zoeken wat hij voor mij voelde.
dit begreep ik en ik heb hem los gelaten, toch bleven wij ook veel via de whatsapp praten. Wat mij eigenlijk ook wel weer wat hoop gaf, omdat hij op een bepaald manier tegen mij praatte.
Tot eind maart, hij kwam op school en binnen een no-time wist iedereen dat hij een vriendin had.
Mijn hart was letterlijk gebroken. Want hij moest toch uitzoeken "Wat hij voor mij voelde." nou blijkbaar verstond hij een vriendin zoeken onder uitzoeken.
maar goed, sinds die tijd, sinds hij een vriendin heeft ben ik lucht voor hem. Op school praat hij alleen met een vriendin van mij terwijl ik ernaast sta, mij negeert hij. Laats liep ik door het bos en hij liep achter mij. Ik liep zo langzaam dat hij mij wel in moest halen maar dat gebeurde niet hij ging zelf ook langzamer lopen, op het station kwam ik hem uiteindelijk tegen en hij liep bijna tegen mij op. "Hij deed alsof hij mij niet zag." Hij negeerde mijn hey ook.
ik weet niet wat die jongen mankeert, ik laat hem met rust, ik durf hem niet eens meer aan te kijken ik ben tegenwoordig zelfs bang om tegen hem te praten omdat ik bang ben dat ik weer eens geen antwoord krijg.
En nu, net nu het niet erger kan heeft hij mij geblokkeerd op de whatsapp. Waar geen reden voor was want al sinds maart hebben we niet meer gepraat!
Ik snap niet wat hij heeft, ik bedoel mijn hart is gebroken ik laat hem met rust ik stalk hem niet of zo en toch blokkeert hij mij.
ik weet ook wel dat het maar een whatsapp is etc. Maar ik snap hem niet meer.
nu weet ik dat het enige wat ik nog kan doen is hem via Facebook een berichtje te sturen. Vragen wat er nu aan de hand is. Aan de andere kant ben ik nu helemaal bang dat hij mij nooit meer wilt speken. Terwijl wij volgend jaar allebei niveau 4 gaan doen!
ik weet niet hoe hij dat op wilt gaan lossen. maar ach, dat zoek hij dan zelf maar uit.
Maar het ergste is nog, dat ondanks alles mijn gevoelens voor hem nog altijd vreselijk sterk zijn. Wanneer ik hem zie dan lijkt er een net vol vlinders los te zijn gelaten in mijn buik, maar die vervolgens vanwege zijn negeer modus allemaal angels krijgen.
we hadden echt een hele goede band voordat ik erachter kwam dat hij gevoelens had voor mij en andersom
Maar het is gewoon helemaal stuk nu, en ik wil gewoon die band terug f*ck die gevoelens ik wil K terug op welke manier dan ook.
nogmaals ik vraag niet zo zeer om advies omdat ik weet wat ik moet doen. maar ik moest het echt ff kwijt.
1 juli hebben wij gala, en ondanks dat ik weet dat het niet gaat gebeuren hoop ik dat hij dan naar mij toe komt.
[ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 21:03 ]
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about