Avandra schreef:
Na haar vierde album was sowieso zo goed niet meer. Drugs heeft haar duidelijk geen deugd gedaan.
Ik wil graag even op jouw reactie reageren en zeggen dat deze mij erg raakt. Als je je enigszins in Britney's verleden zou verdiepen zou je tot de conclusie komen dat het drugsgebruik slechts een klein deel was van een groter geheel. Bovendien is het niet aan ons -als buitenstaanders- om te oordelen wat deze periode voor haar heeft betekend, aangezien ik er van overtuigd ben dat ze er vandaag de dag nog steeds door beschadigd is. Ik ben allang weer blij dat ze gezond en gelukkig is, en dat ze hetgeen doet waar ze blij van wordt - los van het feit of ze kwalitatief nog steeds hetzelfde werk levert als 10 jaar geleden. Ik ben verschrikkelijk trots op haar, want ze doet het toch maar weer na al die ellende die ze heeft meegemaakt. En al zou ze stoppen met haar carriere en in een kartonnendoos gaan wonen, als dat haar gelukkg maakt, ben ik ook gelukkig. Want ik weet hoe verschrikkelijk het is als je je depressief en alleen voelt, en bijna iedereen je al heeft afgeschreven.
Dus voor een volgende keer, hou er alsjeblieft rekening mee dat je iemand kunt kwetsen met zo'n opmerking.
Liefs, Britsanity.
I'll lick the poison from right off your kiss