• Wie van jullie gaat Frank zien op 6 mei in de melkweg in Amsterdam? Ik ga en heb er zoveel zin in aaah

    Ga jij op 6 mei naar frnkiero anthe cellabration?


    emoswag 4 everr

    Zijn dat spelfouten of heet die band echt zo?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zijn dat spelfouten of heet die band echt zo?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga niet :'). Ik ken de band zelf niet, maar heb hem even opgezocht. Ik verbaasde me er best wel over dat de band echt zo heet.

    Veel plezier gewenst!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ga niet. Best jammer, though. Ik ben heel lang fan geweest van MCR, dus ik ben in januari wel naar Gerard Way geweest. Daarna hoorde ik van dit concert, maar ik kan niet op en neer blijven reizen. :') Veel plezier in ieder geval. ^^


    Caution first, always.

    Ik heb geen idee wie t is/zijn, maar veel plezier! (:


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Zijn dat spelfouten of heet die band echt zo?


    Hahaha, ja het heet echt zo :)


    emoswag 4 everr

    Blurryface schreef:
    Ik ga niet. Best jammer, though. Ik ben heel lang fan geweest van MCR, dus ik ben in januari wel naar Gerard Way geweest. Daarna hoorde ik van dit concert, maar ik kan niet op en neer blijven reizen. :') Veel plezier in ieder geval. ^^


    Ik ben ook naar Gerard gegaan, het was daar gelukkig niet zo druk en ik hoop dat het bij Frank ook zo rustig is. Woon je in België dan?


    emoswag 4 everr

    MCRpaardenhel69 schreef:
    (...)

    Ik ben ook naar Gerard gegaan, het was daar gelukkig niet zo druk en ik hoop dat het bij Frank ook zo rustig is. Woon je in België dan?

    Het was idd goed te doen. Ik woon niet in België, maar wel ver genoeg om veel te moeten betalen als ik met de trein wil, haha. Ik ga in Augustus naar Lowlands, dus mijn geld is al helemaal op. :')


    Caution first, always.

    Nop, ik ga niet. Ken de band zelf ook niet. Maar heel veel plezier!


    † Love? I want to sleep.

    Poisoning schreef:
    Nop, ik ga niet. Ken de band zelf ook niet. Maar heel veel plezier!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Bedankt iedereen voor de plezierwensen ^^


    emoswag 4 everr

    Ik ga! Ik heb een armbandje opgestuurd met de LP gekregen waarbij ik als eerste met nog andere mensen naar binnen mag bij de akoestische set/signing c:

    Wat een speciale bandnaam. Ik kende de band niet. Veel plezier alvast!


    Ik wil een tuin vol egels