• Het leek me dus wel heel erg awesome om spelletjes te spelen met Quizlet bij mij thuis! Nu woon ik niet zo heel centraal in Purmerend, maar wel heel dichtbij het station en bij de bushaltes, dus het is makkelijk bereikbaar en ik heb het huis het hele weekend tot mijn beschikking!
    Nu is de datum wel 20 & 21 juni. De ene dag is het Questival, maar ik heb dus niet genoeg geld om erheen te gaan en misschien nog andere mensen ook niet. Je mag op beide dagen komen en blijven slapen, of gewoon op één van deze dagen onze spelletjes bijwonen! Ik heb wel een paar leuke spellen, maar je mag ook je eigen spelletjes meenemen.

    We kunnen eventueel ook films gaan kijken of online gamen als jullie laptops meenemen. ;3 Ook staat er een PS3 met spellen klaar.

    Spelletjes:
    - Lord of the Rings bordspel
    - Doctor Who 50 year anniversary Trivia (Engels)
    - Cards Against Humanity (Engels)
    - Talisman
    - Het MAD spel
    - RISK


    Wie komen er:

    Beide dagen:
    Assassin - Nikki
    Dauth - Mitchell

    Zaterdag:


    Zondag:


    Misschien:
    DolGuldur - Natas (zondag)
    Prim - Sterre

    Je mag altijd eten en drinken meebrengen!

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 22:50 ]


    Your make-up is terrible

    Oh, jammer dat je niet naar het Questival kunt. D:
    Zet mij maar op misschien, maar ik weet niet of ik genoeg geld heb om de dag na Questival ook nog naar Purrmerend te gaan, dus dat wordt even afwachten. Wel een ontzettend leuk idee! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    Oh, jammer dat je niet naar het Questival kunt. D:
    Zet mij maar op misschien, maar ik weet niet of ik genoeg geld heb om de dag na Questival ook nog naar Purrmerend te gaan, dus dat wordt even afwachten. Wel een ontzettend leuk idee! (:


    Ja, het is gewoon te duur voor mij én Mitchell om een kaartje te kopen en de reiskosten te betalen. D: Hij heeft namelijk ook binnenkort een nieuwe laptop nodig en misschien ook nog een nieuwe telefoon omdat alles het een beetje begint te begeven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, het is gewoon te duur voor mij én Mitchell om een kaartje te kopen en de reiskosten te betalen. D: Hij heeft namelijk ook binnenkort een nieuwe laptop nodig en misschien ook nog een nieuwe telefoon omdat alles het een beetje begint te begeven.

    Ai, ja die dingen zijn toch wel belangrijker, hoe gezellig zo'n festival ook is!


    Every villain is a hero in his own mind.

    I'll keep this in mind en zeker omdat het maar een kwartiertje bij mij vandaan is. ;d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avgeropoulos schreef:
    I'll keep this in mind en zeker omdat het maar een kwartiertje bij mij vandaan is. ;d


    Jaa, het zou echt awesome zijn als je komt. ;3 Zal ik je op misschien zetten?

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 23:58 ]


    Your make-up is terrible

    Dit lijkt me zo leuk, maar het is jammer dat het zo ver weg is. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Dit lijkt me zo leuk, maar het is jammer dat het zo ver weg is. :c


    16 - 09 - '17

    Halleluja de reiskosten daarheen zijn voor mij minstens het dubbele van het questival.:') Dat word het niet denk ik zo, helaas.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Halleluja de reiskosten daarheen zijn voor mij minstens het dubbele van het questival.:') Dat word het niet denk ik zo, helaas.


    Met een speciaal kaartje is het goedkoper omdat je geen entree hoeft te betalen tot mijn huis, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Met een speciaal kaartje is het goedkoper omdat je geen entree hoeft te betalen tot mijn huis, haha. 8D


    True that haha.:'D Ik zal er over nadenken want het questival leek me ook wel leuk X)


    You were born original, don't die as a copy.

    Rhaella schreef:
    Dit lijkt me zo leuk, maar het is jammer dat het zo ver weg is. :c


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Haat. Dit klinkt té leuk, maar ik wil per se naar Questival.
    Please tell me dat je dit nog een keer organiseerd als het bevalt! X)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Haat. Dit klinkt té leuk, maar ik wil per se naar Questival.
    Please tell me dat je dit nog een keer organiseerd als het bevalt! X)


    Natuurlijk! Maar precies dit weekend heb ik het huis voor me alleen en geen enkel ander weekend. ;c


    Your make-up is terrible

    Echt jammer dat het op de dag van het Questival is, want Purmerend is hartstikke dichtbij.
    Persoonlijk vind ik het sws een beetje apart om iets precies op dezelfde dag te organiseren gezien Lisa kei hard haar best doet en dit misschien mensen weg houdt bij het Questival, maar oké

    Oh en als je op het Questival je inschrijft voor één van de disciplines, hoef je ook geen entrée te betalen en aangezien er ook het onderdeel literatuur is, is dit het moment om je geschreven werk eens voor te leggen aan een leuk geinteresseerd publiek!

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 10:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Echt jammer dat het op de dag van het Questival is, want Purmerend is hartstikke dichtbij.
    Persoonlijk vind ik het sws een beetje apart om iets precies op dezelfde dag te organiseren gezien Lisa kei hard haar best doet en dit misschien mensen weg houdt bij het Questival, maar oké

    Oh en als je op het Questival je inschrijft voor één van de disciplines, hoef je ook geen entrée te betalen en aangezien er ook het onderdeel literatuur is, is dit het moment om je geschreven werk eens voor te leggen aan een leuk geinteresseerd publiek!


    Daarom heb ik de zondag ook erbij gedaan, want ik wil niet dat mensen niet naar het Questival gaan vanwege mij. ;3

    Ik heb trouwens niks om voor te leggen aan een geïnteresseerd publiek, haha. Daarbij zou ik het nooit durven, ik heb al last van angstaanvallen als ik met het openbaar vervoer ergens heen moet zonder tegen iemand te praten. ;x


    Your make-up is terrible