Het bestaat.
Maar ten gevolge van wat?
En wat als je niet eens weet of je eigenlijk leeft in een stad, een land of een hele wereld?
Het is het jaartal 3100 en onder leiding van President Kayne bestaat er een perfecte maatschappij.
Maar het hele gebied waarover hij heerst is maar schijn.
Eigenlijk bestaan er twee gebieden. Een perfect gebied, namelijk Euphoria en een kleiner gebied dat Dysphoria heet.
Wat de mensen in Euphoria niet weten is dat zij gezond zijn ten koste van andere mensen. De ziektes die de mensen in Euphoria normaal gezien zouden moeten krijgen, worden overgegeven op mensen in Dysphoria.
Zo zijn de mensen in Euphoria ook allemaal rijk omdat de mensen in Dysphoria arm zijn.
*Kaart + indeling Euphoria en Dysphoria
*Praktische dingen om te weten
Als er nog vragen zijn die je hebt mag je ze stellen en dan voeg ik ze waarschijnlijk hieronder toe.
*Plot
Er zijn mensen uit beide gebieden die vermoeden dat er iets niet klopt.
Ze gaan op zoek naar antwoorden op al hun vragen.
*Ze vinden de mensen van het andere gebied,...
*Er komt een opstand
*Het is een grote zoektocht
*...
(de kleine sterretjes hieronder zijn gewoon opties en moeten niet opgevolgd worden, we zullen zien (of afspreken) hoe de RPG verder loopt)
*Rollen
*Faceclaims
Daria Sidorchuk
Nikki Hahn
Dianna Agron
*Invullijstje
*Regels
-Houdt je rollen realistisch
-Aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk houden
-Dit geldt ook zo voor aantal mensen in Euphoria en Dysphoria
-Geen perfecte personages
-Max 3 personen (met als voorwaarde dat je geen van deze 3 gaat verwaarlozen)
-Gelieve andermans rollen ook door te lezen om te vermijden dat we twee exact dezelfde personen hebben
-Ik heb relaties bij het invullijstje gezet, maar niet iedereen kan elkaar kennen. De gebieden zijn best groot, dus je kent niet iedereen.
Zorg er ook voor dat je niet met te veel mensen al een "relatie" hebt aangezien er zo automatisch mensen buitengesloten gaan worden etc.
-Reservaties blijven een week staan, maar je kan uitstel vragen (voor je rol vervalt zal ik je wel eens verwittigen, bovendien zal de "vervaldatum" achter je reservatie staan)
-Gelieve naamsveranderingen door te geven
-Lange afwezigheden ook even doorgeven
-Sluit niemand buiten
-Ruzie is uiteraard ook niet welkom (tenzij het in de RPG zelf is natuurlijk)
-Minimum 200 woorden per post
-Misschien is het handig als iedereen bij elke post er ook even bij zet in welk gebied hij zit zodat er geen verwarring kan ontstaan
-Algemeen Nederlands gebruiken natuurlijk
-Alleen ik open nieuwe topics (tenzij ik iemand anders aanwijs natuurlijk), je mag me altijd een berichtje sturen als het topic gesloten is.
-Voor vragen kan je altijd bij mij terecht (:
Begin
Het is 25 april 11 uur 's ochtends.
Een aantal mensen van Euphoria merken dat er iets niet klopt met het regeersysteem van Kayne.
De mensen uit Dysphoria weten allemaal af van het bestaan van Euphoria aan de hand van de verhalen die ze hebben gehoord.
Zal er iemand een plan verzinnen om bij Euphoria te geraken?
Maar een betere vraag is: zullen de mensen uit Euphoria ook moeite doen om Dysphoria te vinden als ze weten dat het bestaat?
[ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 14:35 ]
Ik wil vrij zijn zoals de wind