• Heeft iemand hier al van gehoord?
    Vast wel via Facebook of Instagram!

    Wat is het?
    Het houd in dat je een filmpje van jezelf maakt terwijl je je lippen in een shot-glaasje/fles/glas zet en alle lucht eruit zuigt (vacuüm zuigen) daardoor loopt er meet bloed naar je lippen en worden ze als het waren 'groter'. Vervolgens haal je na een bepaalde tijd het glas/flesje van je lippen en zijn ze erg groot, rood en soms zelfs een beetje paars. Ze filmen hun reactie en zetten het op social media met de hashtag #KylieJennerChallange.

    Waarom doen ze dit?
    Tieners zijn op het idee gekomen door Kylie Jenner. Haar lippen zijn in 2 jaar bijna 2x zo groot geworden. De tieners willen dit nadoen en verzinnen allerlei rare fratsen om grote lippen te krijgen. Toen kwam er iemand met het vacuüm zuig ideetje en ging iedereen dat natuurlijk doen om zulke mooie volle lippen als Kylie te krijgen. Kylie Jenner doet dat natuurlijk niet en ze beweert ook dat ze nog nooit iets aan haar lippen heeft laten doen.

    Is het gevaarlijk?
    Het is niet super gevaarlijk maar je raakt er wel gewond van. Het bloed word als het waren naar je lippen gezogen en ontstaat er als het waren een soort blauwe plek/opzwolling. Bij sommige tieners is het al mis gegaan en is hun lip aardig ver open gescheurd. In sommige filmpjes is te zien dat het de volgende dag nog niet helemaal is weggetrokken en dat hun huid rond de lippen nog rood/paars-achtig is.

    Wat vinden jullie hier van?

    Je kunt meer lezen en zelfs foto's en filmpjes bekijken op:
    http://m.ad.nl/ad/m/nl/1022/Celebs/article/detail/3971651/2015/04/21/Pruillippen-als-Kylie-Jenner-Dat-gaat-vaak-faliekant-mis.dhtml

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 7:35 ]


    ♡

    Op instagram heb ik het voorbij zien komen. Eerlijk gezegd vind ik de lippen van de persoon lelijker nadat ze het hebben gedaan. En gevaarlijk is het dus blijkbaar ook, ik verbaas mij echt wat sommige mensen doen zodat andere mensen hen mooi zullen vinden.


    Physics is awesome

    Dit is enorm vermakelijk :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het eigelijk best erg dat mensen zichzelf zoiets aan kunnen doen. Oke, het is niet extreem gevaarlijk, maar waarom zou je jezelf willen verminken?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat mensen er maar lekker mee doorgaan, die foto's en filmpjes zijn hilarisch.


    ars moriendi

    What the fack. Welke stomme zool gaat hier nou aan meedoen? Waarom zou je dit uberhaupt willen? Wat een bullshit.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 13:09 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ik vind het hilarisch dat mensen hun lippen stuk maken alleen maar voor zo een challange. Ik lig helemaal in een deuk, hahah.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 13:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het eigenlijk wel een grappige challenge. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Vind het een beetje dubbel gevoel geven, aan de ene kant denk ik van: "Niet weer zoiets" maar aan de andere kant denk ik "Kunnen ze zelf niet inzien dat Kylie Jenner gewoon geld heeft voor bepaalde veranderingen aan haar gezicht." Niet dat ik het af probeer te praten heb zelf wat aan mezelf laten doen om medische redenen, maar je kan hierdoor gewoon echt je lippen opfucken en ervoor zorgen dat je gewoon van de rest van je leven met blauwe blekken en een gescheurde lip loopt.

    Heel vaak als ik dit soort challenges ziet zoals de kaneel challenge of de ijs en zout challenge krijg ik eigenlijk al een draai in mijn maag, ik denk dat dat gewoon is omdat je 50/50 kans hebt dat het goed kan aflopen of fout.

    Ik klink misschien als een oude oma, maar ik vind echt dat je zuinig moet zijn op je lichaam, vooral als je bijvoorbeeld door zo'n challenge iets verliest.

    Ja dit heb ik eens gezien van een youtuber echt ik probeerde ik en toen kreeg ik gewoon een rode rand en m'n waren opgeblazen XD Niet normaal maar gelukkig ben ik niet gewond geraakt ofzo


    ~Sorry I'm late, I'm afraid I got lost on the path of life.~

    Ik vind het gewoon ziekelijk.
    Niet normaal dat sommige mensen er überhaupt maar aan denken om het te doen, ik bedoel... het ziet er niet uit!

    Sommige lippen waren serieus gewoon ontploft!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about