Vandaag zouden we eindelijk ons punt van Pedagogiek terug krijgen. Ik had er niet zo'n goed gevoel over. Ik had iets te makkelijk erover gedacht met leren en had een blackout tijdens de toets. En ja hoor ik had gelijk een 4,3. Mijn eerste onvoldoende sinds deze opleiding. Nogal balen maar naja oké dan ga ik knallen over 8 weken met mijn herkansing. Dus optimistisch ging ik naar mijn mentorles waar we vervolgens horen dat op een viertal na iedereen Oranje krijgt. Bij ons heb je een groen advies maar bij belangrijke toetsen, achterstand enz. kun je oranje krijgen. Twee maal oranje is rood en dat is dat je kunt stoppen met de opleiding. Dat kwam als een klap binnen. In bijna 2 jaar tijd, heb ik nog nooit een onvoldoende gehaald, amper een les gemist en ik ben een goede brave leerling volgens de docenten. De andere helft kreeg hem door rottigheid bij Nederlands wat ook niet helemaal klopt en weet ik het. Ik ben nogal pissed en overstuur omdat ik echt heel bang ben dat ik hem niet haal en moet stoppen en aangezien dit is wat ik al heel mijn leven wil ben ik echt bang. =C
Nu hoop ik maar dat ik de tien hoofdstukken in acht weken erin gestampt krijg en een voldoende haal.
Change is for weirdos ~ Niall Horan