Dit had ik vroeger ook altijd (misschien nog steeds wel, maar al een tijdje niks meer van gemerkt haha omdat ik mezelf echt in een fantaaaaastische situatie heb geparkeerd, dus de afgelopen maanden niet echt in contact geweest met nieuwe jongens). Maar, in ieder geval, het enige advies dat ik je kan geven is: heb vertrouwen in jezelf. Dat was denk ik altijd mijn grootste probleem, daardoor werd ik altijd zooooo zenuwachtig in de buurt van jongens die ik leuk vond. Maar blijf bij jezelf en laat je leiden door je gevoel in plaats van over alles na te denken. Doe het gewoon. En misschien zijn ze wel helemaal niet zo leuk als je in hun buurt dichtslaat. Ik had dus altijd dit probleem, en toen kwam L ineens, heel random op het afstudeerfeestje van mijn neef. En bij hem durf ik ineens mezelf te zijn, omdat we écht klikken en ik hem voor some reason meteen al vertrouwde. Ik vond het misschien allemaal wel spannend, maar op de een of andere manier durf ik bij hem dingen die ik nog nooit bij welke jongen dan ooit gedurfd heb. Normaal rende ik altijd gillend weg, nu kon ik het wel aan. Door hem heb ik steeds meer zelfvertrouwen gekregen, in het dagelijks leven maar ook over hoe ik eruitzie en op seksueel gebied (want daar was ik ook altijd heeeeeeel onzeker over). Dus misschien moet je gewoon de juiste persoon tegenkomen, die je dat vertrouwen kan geven? Was bij mij tot nu toe nog nooit gebeurd, voelde me altijd zoals jij en alles faalde altijd heeeeel erg op dat gebied met de mensen die ik écht leuk vond, en toen kwam opeens de meest random gast uit de lucht vallen en zorgde ervoor dat ik opeens keihard kan flirten, beter voor mezelf kan opkomen en me goed voel over mezelf, allemaal omdat hij er op een of andere manier voor zorgde dat ik gewoon van mezelf uit kon gaan, in plaats van proberen zo leuk mogelijk te zijn, omdat het gewoon goed voelde. Dus het komt wel goed, heb vertrouwen in jezelf en dan gaat het vanzelf beter. Maak je er niet te veel zorgen over iig!
Ik hoop dat dit een beetje een duidelijk verhaal was want ik ben heeeeeel moe en ik heb het idee dat het echt onbegrijpelijk is haha. Maarja, in het echte leven snap ik er eigenlijk ook nog steeds niks van haha dus wat dat betreft...
we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!