• De Yagami familie; een bekende familie in Ierland en Engeland. Ze staan bekend om hun krachten: het beheersen van vuur. Ieder lid van deze familie wordt geboren met deze gave. Nou ja, bijna ieder lid. Een klein groepje jong volwassenen bezit deze gave niet. Ze werden zwakkelingen genoemd, en werden door de rest van de familie buitengesloten en er werd wreed met ze omgegaan. Deze groep werd als kind weggestuurd. Nu het hoofd van de familie is overleden, is zijn opvolger vastbesloten om de verstootte kinderen op te zoeken. Maar wat is er van ze geworden? Zijn ze op het rechtte pad gebleven? Of hebben ze een aantal jaar in de gevangenis gezeten? Of is er iets heel anders gebeurt? Twee dingen zijn zeker: Vrijwel ieder verstootte kind heeft een nieuwe spirit gevonden: Een geest die je krachten geeft. Deze krachten zijn vrijwel de elementen; je hebt de spirit van water, de spirit van vuur, de spirit van lucht en de spirit van aarde. Helaas was het niet mogelijk voor de verstootte kinderen om de spirit van vuur te bereiken. Punt twee van dingen die zeker zijn: vrijwel elk kind heeft zijn of haar achternaam veranderd. Ondanks dat lukt het dankzij connecties die de familie heeft om de verstootten kinderen te vinden. Maar zullen ze worden geaccepteerd?

    Invullijstje:
    Let op! Het kan ook zijn dat je een relatie bij de familie hebt! In dat geval is je achternaam McCoy(van de water spirit), Smith(van de aarde spirit) en Winters (van de wind spirit).

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nieuwe kracht(indien nodig):
    Verstoten op welke leeftijd?:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    De Yagami familie:
    - Gereserveerd - Luz
    - Gereserveerd - Bellezza
    - Killian Ryu Yagami - DarkAng3l (1.3)
    -
    -
    -

    De McCoy familie:
    - Gereserveerd - Helle Rhodos Meredith Styx McCoy - Ainigma (1.3)
    - Gereserveerd - Fortis
    - Gereserveerd - McCarthy
    - Selena Ysabeau Kailani McCoy - DarkAng3l - Familiehoofd (1.3)
    -

    De Smith familie:
    - Geserveerd- Ainigma (1.3)
    -
    -
    -
    -
    -

    De Winters familie:
    - Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters - Esca - Familiehoofd (1.3)
    -
    -
    -
    -
    -

    De verstoten kinderen:
    - Gereserveerd - Emmett Tomas Speirs - Wind - Luz (1.2)
    - Gereserveerd - Dawn Varaia Abdicare - Water - Hephaestus (1.1)
    - Gereserveerd - Alysha Del-Rossa - Water - VioletRoses - (1.1)
    - Gereserveerd - Lucy Hazel Grant - Aarde - VladiFerr (1.2)
    -
    -


    De Faceclaims:
    - Chris Evans // Luz
    - Shane Taylor // Luz
    - Ashley Benson // Hephaestus
    - Perrie Edwards // VioletRoses
    - Paul Walker // Sadist


    De Families
    De Yagami familie:
    Deze familie kun je simpel beschouwen als ouderwets. Ze staan bekend om hun enorme krachten, het vuur sturen. Ze hebben hun krachten - uiteraard - zo'n driehonderd jaar geleden van de vuurspirit gekregen. Hun kennis over vuur is zeer uitgebreid, ze hebben het op hun kracht toegepast waardoor ze nu zo goed als vuurbestendig zijn. Letterlijk.
    Alles in deze familie draait over kracht, en als je dat niet hebt is de enige optie verstoting. Wel geven de ouders van het verstoten kind meestal een groot geldbedrag mee. De verstoten kinderen kunnen ook tegen vuur, al zitten er ook uitzonderingen tussen.

    De McCoy Familie:
    De McCoy familie is de grote tegenpool van de Yagami familie. Ze zijn vaak elkaars grootste rivalen, maar je zou hun relatie ook wel kunnen beschrijven als een bondgenootschap. Al jaren is de spanning tussen de twee families om te snijden, hoewel er ook uitzonderingen zijn tussen mensen; er zitten zelfs relaties tussen die verdergaan dan een vriendschap.
    De McCoy familie is de op één na oudste familie, die hun krachten tweehonderdvijftig jaar terug kregen van de waterspirit.

    De Winters Familie:
    De Winters familie is maar bevriend met de Yagami familie. Ze kunnen samen door één deur, lachen om elkaars grappen en wat andere dingen, maar meer ook echt niet. Deze familie is de op één na jongste - of de op twee na oudste - die zijn krachten van de windspirit heeft gekregen, honderdvijfenzeventig jaar terug.

    De familie Smith:
    De familie Smith is de jongste familie in het rijtje. Ze hebben hun krachten gekregen van de aardespirit, een kleine honderd jaar terug. Deze familie staat het dichtste bij de Yagami familie. Ze vertrouwen blind op elkaars rug, wat vaak ook zo is. Maar ook in deze band zitten er heus uitzonderingen. Maar over het algemeen is het wel zo.


    Regels:
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Geen perfecte personage's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Denk goed na over of je meedoet; ik wil deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Het minimum aantal woorden is 150.

    Melding: ik heb deze RPG al eens geopend, maar deze is doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 20:27 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    De stop van vrouwen is eraf!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    FC van Shane West voor Killian

    en ook al even een paar relaties toegevoegd waar ik kon....


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Lucy is zo goed als af.
    Relaties hoor ik graag ^^
    Ze staat op pagina 2, hopelijk is ze goed!


    "Rebellion's are build on hope"

    Nixon "Nix" Eugene "Gene" Yagami
    •Nixon — Afkorting van Nicholas • Engels • Niksun
    •Eugene — Van Adel • Frans • Ju-jean
    •Yagami — Acht, God. • Japans • Jak-ka-mie

    •••

    "Come on, say it with me; N-i-x-o-n, Nix-on." Nixon Yagami
    •••
    ANTHEM
    •••
    Leeftijd
          Nixon is 27 jaar oud, geboren op een zonnige dag in juli, de vierde om precies te zijn.

    Uiterlijk
          [Faceclaim: Chris Evans] Nixon is in het bezit van donkerbruine lokken, die hij in verschillende stijlen heeft staan. Vaak heeft hij het in een warrige just-got-out-of-my-bed-look stijl staan. Daarbij heeft hij soms ook een baard erbij, niet altijd, maar wel af en toe. Zijn ogen zijn officieel blauw, maar ze kunnen ook groen of blauwgroen lijken. Ze hebben een twinkeling in zich, een vrolijke twinkeling. Hij heeft daarbij ook ontzettend lange wimpers, voor een man. Een typerend kenmerk aan Nix' uiterlijk is zijn charmante grijns/scheve glimlach op zijn gezicht, die zijn witte, rechte tanden ontbloten
          Nixon is een erg gespierde man, zijn lichaam wordt door zijn vrienden vaak vergeleken met een Dorito; breed aan de bovenkant, smal aan de onderkant. Want Nixon is erg breedgeschouderd, en hij heeft smalle heupen. Zijn lengte is één meter achtentachtig, hij steekt dus al boven heel wat mensen uit. Zijn lange benen vallen het meest op aan zijn lichaam - na zijn Dorito-verhouding. Hij is een redelijk opvallende verschijning dus.
          Qua kleding draagt hij vaak een lederen jas, met daaronder jeans, een wit t-shirt en gewone gympen. Ook zal je hem zien in een simpel shirt en een joggingsbroek. En in uitzonderlijke gevallen draagt hij een net pak.

    Innerlijk
          Je zou als eerste Nix' karakter kunnen beschrijven als een typische "sarcastische bitch". Hij zegt letterlijk wat hij denkt, maar bij bepaalde onderwerpen denkt hij wel na voor hij iets zegt. Standaard maakt hij sarcastische opmerkingen, het zit in zijn systeem gekerfd om overal de humor van in te zien. Nixon is zeer sociaal en praat erg gemakkelijk met anderen, soms net iets teveel of te snel.
          Hoewel Nixon door veel mensen op het eerste gezicht als "playboy' wordt bestempeld, is hij dat niet. Nixon is niet alleen zeer leidinggevend, maar ook beschermend. Nixon weet bovendien uit elke duistere periode wel iets grappigs te doen. Hij kan in alles wel iets positiefs of grappigs zien, Nixon is erg positief. In dipjes zit hij niet vaak, en als hij erin zit, duurt het niet lang voor hij eruit is. Men bestempeld Nix' ook wel als 'kinderachtig', en hij zal het eerlijk toegeven dat hij eigenlijk een volwassen kind is.

    Verleden

    Relaties

    Extra


    De rest komt ASAP


    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 16:29 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zou ik een meisje van de familie Smith mogen (familiehoofd, FC Shailene Woodley)? (:

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 15:59 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mijn meisje Is af, dus als iemand een relatie met haar wil, wat voor dan ook, hoor ik het graag :3. Ik mak vanavond of morgenavond mijn man^^.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 10:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Revolutionary schreef:
    Zou ik een meisje van de familie Smith mogen (familiehoofd, FC Shailene Woodley)? (:


    Is goed!
    Zo lang je haar niet al te jong maakt.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 16:16 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    (...)

    Is goed!
    Zo lang je haar niet al te jong maakt.
    Wat is de minimale leeftijd? ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Revolutionary schreef:
    (...) Wat is de minimale leeftijd? ^^


    Het liefste wil ik 30 jaar of ouder, maar net eronder (29, 28 of 27) mag wat mij betreft ook.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    (...)

    Het liefste wil ik 30 jaar of ouder, maar net eronder (29, 28 of 27) mag wat mij betreft ook.
    Dan neem ik denk ik 27, ik zal zo een beginnetje posten. ^^

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 16:19 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Revolutionary schreef:
    (...) Dan neem ik denk ik 27, ik zal zo een beginnetje posten. ^^


    Is goed!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    RAEGAN "RAE" ZAHRAH SMITH

    "People brought me in pain, but I'm hiding it so that people know they can't hurt me ever again. The problem is that it's so hard to hide it."






    • L E E F T I J D •
    Raegan is op het moment zevenentwintig jaren jong en is geboren op de ijskoude, negenentwintigste dag van de wintermaand December.

    • V E R S T O T E N •
    Rae is niet verstoten en is dan ook altijd al een lid geweest van de familie Smith.

    • K R A C H T •
    Raegan bezit de kracht van aardebeheersing, wat haar de mogelijkheid geeft om alles te doen met de grond onder onze voeten wat ze zich ook maar kan wensen. Door de jaren heen heeft ze getraind totdat ze erbij neerviel, en sinds kort begint ze dan ook steeds beter te worden met haar aardbevingen. Echter kan ze net zo goed met rotsblokken smijten, dit zal voor haar geen moeite zijn.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 18:50 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Klein vraagje; hoe zijn de families ontstaan met de water-, aarde- en windkrachten? Gezien dat stuk mij niet erg duidelijk is (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Revolutionary schreef:
    Klein vraagje; hoe zijn de families ontstaan met de water-, aarde- en windkrachten? Gezien dat stuk mij niet erg duidelijk is (:


    Door te offeren aan de spirits van dat element!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    (...)

    Door te offeren aan de spirits van dat element!
    Ahh, oké.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either